• daddy

    Member
    2003-10-26 at 20:34

    Zeldox, tyckte inte att ditt inlägg alls var svamligt, bra skrivet. :)
    men iallafall så vet jag inte riktigt om jag litar på läkarna, jag har kännt smärta i hjärtregionen idag.. och det gjorde ju riktigt ont.. så något måste det nästan vara.. eller ifall jag bara känner det mer än alla andra?

    mitt hjärta hoppar alltid över ett slag när jag springer och sedan “bugar mig”. som tex böja sig ner för att plocka upp något.. då hoppar det över ett slag och slår dubbelt så hårt nästa gång istället, men det är säkert normalt. Däremot har jag fått diagnoserat “extraslag”, men det sa han att det inte var något farligt, utan att en tredjedel av befolkningen hade det eller dyl, han hade själv det också..

    UnnamedPlayer, Jag var bara hos min sköterska en gång.. ingen människa jag fäster så mycket förtroende vid. Däremot så har jag inte “panikångest”, utan bara ångest.. och den ångesten är inte alltid mild kan jag meddela.. utan den kan vara ett riktigt helvete… speciellt när man är ensam om nätterna.. tack för länken den skall jag titta på :)

    ahl, tror inte det beror på röka, eftersom jag endast röker max 2ggr i månaden och det är bara gräs, inte utblandat med något… har aldrig ens rökt hasch vettu :) Däremot så röker jag tobak på krogen och dyl.

    Tack för alla inlägg än en gång! :)