Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Har ni nåt husdjur?? Reply To: Har ni nåt husdjur??

  • reaper

    Member
    2004-03-05 at 21:33

    @dondanne wrote:

    Har en pytteliten hund. Fett skön att busa med när man flummar. Vet inte om jag inbillar mig men ibland tror jag nästan att hon märker på mig att jag rökt, hon blir mycket keligare då. Kan det vara så??

    Absolut är säker på att hundar kan känna av förändrade sinestillstånd, min erfarenhet är att om jag nån gång tagit nåt annat än cb så vill inte hunden ha nån närmare kontakt, spelar ingen roll hur lung & kärleksfull jag är, han bara blänger på mig, de ser ut som han tycker jag är helt dum i huvet, så om jag nån gång ska hitta på nåt bus så fixar jag hundvakt eftersom dom inte verkar gilla vissa sinestillstånd.

    @loyson wrote:

    Har inget husdjur just nu men kommer skaffa illrar när tiden e mogen… de e ju så jäkla gulliga :pleased: !!! Har läst om folk som lärt sina illrar att sitta i kapuschongen på deras hoodtröjor så de kunnat ta dem med överallt :D

    Hehe cleant fast visst måste man kastrera illrar eller var har jag fått det ifrån