Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Sluta snusa Reply To: Sluta snusa

  • lays

    Member
    2005-04-27 at 19:41

    @Hasis wrote:

    Jag har redan planerat lite om hur jag ska klara sluta med snus, jag hade tänkt mig så här från imorgon så jag ska INTE ta snus, inte en enda bloss ur en cigarett heller. Jag tar bara 1 mini portion ungefär 1 timme före sova, alltså det blir bara 1 mini portion varje kvällar. Ska hålla på så i cirka 2 veckor eller längre. Efter det börjar jag med att ta 1 mini portion endast varann nätter i max 1 vecka. Till sist är jag ren (hoppas det).

    Vad tycker ni om min planering för att sluta snusa? Har ni fler bra förslag på hur jag ska klara detta på bästa sättet? Har snusat i cirka 5, närmare 6 år :/ Men har även räknat att jag sparar hela 600 kronor varje månad, om jag slutar snusa 😈

    Må väl!

    NEJ gör inte så…Inget “bara en snus på kvällen” sluta tvärt, slänga alla dosor, ha massa godis eller annat o tugga på..Det kommer vara jobbigt i ca: 3 dagar sen börjar det av ta…så ta en snus nu släng dosan och gå o lägg dig, inget mera imorron 8)