Ett svenskt cannabisforum Forums Swecan Om Swecan Varför kräver Swecans moderatorer att vi ska dejta dem? Reply To: Varför kräver Swecans moderatorer att vi ska dejta dem?

  • drullper

    Member
    2008-04-17 at 11:16
    SamLowry wrote:
    Edit på denna posten; eftersom jag erhållit “Bryter mot våra regler: A.7 & A.8 och du tilldelas härmed en varning. Vid alltför många regelövertramp riskerar du att bli avstängd. “ för min aktivitet i den här tråden så kan jag givetvis inte fortsätta utan har blivit effektivt tystad.. stabilt..

    Om du läser dina inlägg i den här tråden ser du nog att du gjort förtjänt av varningarna. Du har hittills enbart erbjudit en oral diarré av okvädningsord. Välformulerade inlägg med välriktad kritik, förankrad i verkliga inlägg och beteenden bryter inte mot reglerna. Att skriva

    SamLowry wrote:
    Kom med en jävla bra förklaring till din och övriga mods ruttna jävla attityd mot användare när de inte slickar upp er i brygga, eller så kommer jag göra dig till viljes, jag lovar.. (iofs kanske jag inte hinner, nu har jag ju hunnit vara “otrevlig mot en mod och är väl aldrig välkommen tillbaka”.. snacka om egna skräddarsydda “regler”.. my ass!!) sönderrökta outvecklade snorungar som fått kompisar för första gången i era liv är vad ni är..

    är att gå utanför vad som är rimligt. Inser du inte det, så kanske SweCan inte är ett forum för dig.

    Pink har försökt göra en höna av en fjäder, medvetet misstolkat för att sedan försöka förtala och kasta en skugga över en duktig moderator. En moderator trevligare än de flesta. Varför skulle de övriga moderatorerna inte poängtera det felaktiga, det absurda i anklagelsen? Framförallt då användaren försökt dra igång häxprocesser mot andra moderatorer tidigare, både under nicket Pink och åtminstone två av de sedan länge avstängda fd användarkontona.

    När allt detta är på väg att redas ut så kommer du in med svärd i hand och ägnar dig åt dålig fäktning på ett sätt som är fullständigt orimligt. Inget av dina påståenden är förankrade, du visar bara på en fullständig avsky samt ett återkommande malande om ditt eget martyrskap (och önskade avstänging?) och moderatorernas totalitära domderande. Kom igen nu. Känns det hela inte lite väl ihåligt?

    //Drullis