Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Planera återfall Reply To: Planera återfall

  • alethea

    Member
    2011-03-29 at 18:40

    @ Wayne.Håller fortfarande med om att detta är ett cannabisforum.Men likt förb..at så finns det kompetens och erfarenhet här, och det är här jag trivs bäst.(vilket i sig borde vara positivt för forumet) Tack Wayne.

    @entalpi. Jaaaa, äntligen någon som bryr sig om sina medmänniskor och inte hänger upp sig på petitesser (no offense) Spåret är kallt men röjt.Jobbigt ja.Men visst är det så att konsekvenserna är de som står i vägen, och kärleken till de närmaste måste komma först.Skönt att du förstår och att du bidrog till ett bättre mod.Jag kommer att tänka på detta i natt.

    @ Rygel.Tack även du fina människa!! Skarpt och lättbegripligt.

    För det är just så att en del människor är påtända 24/7 utan droger.Och då handlar det ofta om självmedicinering, något som vi här på swecan ofta talar om men då i cannabis termer.

    Nu känner jag mig egotrippad och mår dåligt av att jag skapat denna tråden.Jag har förstått att det inte riktigt hör hemma här, jag förstod nog det från första stund men..Jag är bara en människa med fel och brister.
    Jag är väl helt enkelt trött på mig själv och det jag har blivit.Det var lättare förr (inte bättre)