Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Ge mig tips på en schysst bärbar dator! Reply To: Ge mig tips på en schysst bärbar dator!

  • entalpi

    Member
    2011-09-06 at 12:02

    Jag använder också min dator till enklare saker, sitter på olika forum, på nätet, msn, musik, lite allmän media, nytta och nöje dock inget tyngre såsom spel eller dyligt.

    Har avverkat väldigt många datorer i mina dagar, dels pga hummör och dels pga dygnetruntanvändande skulle jag tro. Har alltid min jävla dator igång.

    När det kommer till laptops så gillar jag HP starkt, detta för kvalitén. Har haft många fräsiga datorer och titt som tätt haft någon skräpig reservdator vid märke HP, och dom har tamejfan alltid överlevt både en och två findatorer och hållt sig snabba och frächa.

    En annan viktig grej för mig är att antingen ha en riktigt jävla fet dator med win 7, eller så är det XP som gäller.

    Nuvarande dator är en acer aspire one, sån minilaptop, ett helvette att få tag på en ny dator med XP i dessa dagar men detta var någon variant med både XP och android i, två operativsystem dvs. Men jag är faktiskt riktigt nöjd med den.