Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Presentationer Jag var också medlem för en del år sedan men slutade besöka sajten då det inte sker särskilt mycket på aktivistfronten.

  • Jag var också medlem för en del år sedan men slutade besöka sajten då det inte sker särskilt mycket på aktivistfronten.

    Posted by jimb63 on 2017-10-07 at 11:40

    8)

    Jag var också medlem för en del år sedan men slutade besöka sajten då det inte sker särskilt mycket på aktivistfronten.

    Sverige borde kunna bete sig lite mer vuxet i den här frågan.
    Man har låtit skrock och skitprat skapa hela den Svenska håkllningen och jag läser här att ni varnar för ordningsmakten mm,plus att det tydligen finns idioter som leker Rkard Rättrådig
    och lyckas skrämma folk, men men MEN vad
    vad kan de hota med?!

    Självklart fattar alla poliser på fältet att de inte har en sportslig att kunna anhålla och lagföra alla som i dag är i kontakt med
    cannabis. Om vi samlades 20-40 aktivister och släntrade in på tex rikskrim, tre och tre huffande och puffande så mycket vi hinner varpå vi nekar och vägrar acceptera strafförelägganden så skulle de få kasta in handuken!

    Vem angår det vad jag röker?
    Vem är det som verkligen biryr sig EGENTLIGEN?
    De är ju inte mitt väl och ve,man oroar sig för utan si na egna
    missinformerade fantasier, att cannabis är cancersvulster på samhällskroppen som alarmisterna sa på 1970-talet och spred lögner och neuroser omkring sig!

    :rofl:

    Det är givetvis jobbigt att inse att man haft fel i 40+ år, men att därför plåga oss är otillständigt!
    Att till på köpet skicka polis eter de som HAR problem, gränsar till brottsligt,sjukt!

    :rofl:

    Det är rent vidrigt att se hur old-school generationerna går under i förtid ety dessa köpte OCKSÅ bilden av sig själva som förtappade och vägrade låta sig vårdas i de fall det hade varit klokt.
    En äldre moral lät vårdgivare rent, förnedra och se med förakt på dessa ‘skitmänniskr’ Oj oj oj vilken ursäkt de borde fått, nu är de snart borta. Man har velat ha ihjäl dem, som det verkar.

    Det lever kvar en del – tyvärr inom psykiatrin,men den är ett enda gräl om vad och vem som har rätt eller fel så man tar sig för pannan!


    Att hålla sig med en människosyn där somliga är bra,
    och andra dåliga, att vissa är mer riktiga människor
    än Dom dära andra, är den allra simplaste och enklaste definitionen på fascism!

    Det var just detta vi lärde efter andra världskriget, det vi aldrig fick glömma, som vi dock glömde i ett nafs!
    Vi glömde från vänster till höger på den politiska skalan
    inklusive de sk. liberala grupperna också, kanske allra helst dessa!

    Att narkotikabruk är ett gissel över hela världen hänger ihop med de enorma summor som investeras bå båda sidor lagen.

    *

    Detta har inte så med cannabis att göra dock!

    *

    Cannabis är här!
    Cannabis har varit här länge!
    Cannabis kommer bli kvar!

    *
    Att medelst polisiära metoder och rättsresurser ändra på detta
    Är inte längre möjligt.Om det ni någosin varit möjligt!Q

    jimb63

    *

    Cannabis är här!
    Cannabis har varit här länge!
    Cannabis kommer bli kvar!
    *

    replied 6 years, 6 months ago 0 Member · 0 Replies
  • 0 Replies

Sorry, there were no replies found.

Log in to reply.