Ett svenskt cannabisforum Forums Universitetet – Cannabisodling U| Utomhusodling Mest yield, AF strain planterad flera omgångar el typhoon? Reply To: Mest yield, AF strain planterad flera omgångar el typhoon?

  • ganjafarm

    Member
    2012-01-03 at 19:11

    Nej orkade inte väga allting men det blev mycket :P satte ca 50-100 fem auto ak47x från norden.
    det var dock från hans förra batch han verkar ha fått in en ny nu har inte testat dom men kommer inom kort få hans nya auto ak47X! :)

    Auto AK47X Norden seeds.
    Äntligen är mina Auto AK 47X frön klara för försäljning. Lite kort om dom, en sort som jag korsat fram genom Lowryder1 och Serious seeds AK47. Efter att fåt fram en 100% auto AK47 försökte jag att inrikta mig på de största phenosarna som såg ut att ge best skörd och mest kristaler att jobba vidare med. Slut resultatet är en 100% auto blomande AK47 med en hel del genetik från just Serious seeds AK47, riktigt potent röka och en stor planta med bra skört. Perfekt för utomhus odling i kallare klimat.
    Storlek: 65-90cm
    Skörd: 35-70gr.
    Från frö till skörd inomhus: ca. 80 dagar.
    Från Frö till skörd utomhus: ca. 120 dagar.

    Den hade dock lång blomtid men dom blev riktigt buskiga kompakta buds osv fick dock lite mögel i några.
    Ska kolla om ja kanske kan hitta nån bild på dom hade en tråd på bildbanken men tog bort den fort då jag nojja :P

    Peace