Swecan
Magic Vaporizers
Forum
Toggle Content   Registrera
.:: Magasin :: Forum :: Chat :: Galleri ::.

REKLAM
MaxGrowShop

E40Bulbs Growshop
Nybörjare? Första odlingen? Börja här.
Gå till sida Föregående  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Nästa
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget   Utskriftsvänlig sida   Forumindex Cannabisodling

Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
greensymphony
Gräsfläckar på knäna

Från: Frö - Till: Aska

InläggSkrivet: 2010-12-29 | 17:50:43    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

LocoPorro wrote:
pimpersparadise wrote:
Beställt där 2 gånger.
Fick första beställningen efter 2 dagar, bra packat med svart plast och jävla massa tejp (syntes inte vart det kom ifrån med text eller så.
Den andra blev jag kontaktad 1 dag efter jag beställt. Och det visade sig att en grej inte fanns i lager, valde att hoppa över den grejen. Fick då paket dagen efter vi pratat så totalt 2 dagar för den oxå. Helt ok för mig. Trevliga var dem, bra packat, bra priser. Jag kommer handla där framöver. Synd bara nu att man köpte lågenergi för 2veckor sen och nu är det rabatt på dem. typ 300kr åt helvete.

Reklam Rullande ögon

Kommer aldrig mera handla av dem. Gick bra när man for dit och handlat direkt av dem men att beställa genom hemsidan var katastrof. Svarade heller inte pá varken telefon eller mail. Bra service? Otur?

Konkurrent?

Personligen skulle det aldrig falla mig in att handla från en Svensk growshop!
Känner mig alldeles för sårbar på hemmaplan, jag har hållit mig till europeiska shoppar (inga vi behöver nämna i denna tråd) tidigare med utomordentligt bra resultat! Att hålla sig inom EU gör att man slipper tullens rutinmässiga kontroller från icke EU länder, såvida inte paketet sticker ut ur mängden mer än normalt.
Till överst på sidan
Visa användarens profil Besök användarens hemsida
LocoPorro
Nyfiken Grön

InläggSkrivet: 2011-01-01 | 23:28:06    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Nej inte alls. Jag handlade/försökte handla av dem bara för att det var bráttom och jag inte hann vänta pá leveransen frán den shop jag brukar använda, den som kostar 10e i frakt oavsett hur mycket man handlat

greensymphony wrote:
LocoPorro wrote:
pimpersparadise wrote:
Beställt där 2 gånger.
Fick första beställningen efter 2 dagar, bra packat med svart plast och jävla massa tejp (syntes inte vart det kom ifrån med text eller så.
Den andra blev jag kontaktad 1 dag efter jag beställt. Och det visade sig att en grej inte fanns i lager, valde att hoppa över den grejen. Fick då paket dagen efter vi pratat så totalt 2 dagar för den oxå. Helt ok för mig. Trevliga var dem, bra packat, bra priser. Jag kommer handla där framöver. Synd bara nu att man köpte lågenergi för 2veckor sen och nu är det rabatt på dem. typ 300kr åt helvete.

Reklam Rullande ögon

Kommer aldrig mera handla av dem. Gick bra när man for dit och handlat direkt av dem men att beställa genom hemsidan var katastrof. Svarade heller inte pá varken telefon eller mail. Bra service? Otur?

Konkurrent?

Personligen skulle det aldrig falla mig in att handla från en Svensk growshop!
Känner mig alldeles för sårbar på hemmaplan, jag har hållit mig till europeiska shoppar (inga vi behöver nämna i denna tråd) tidigare med utomordentligt bra resultat! Att hålla sig inom EU gör att man slipper tullens rutinmässiga kontroller från icke EU länder, såvida inte paketet sticker ut ur mängden mer än normalt.
Till överst på sidan
Visa användarens profil
vardagsterrorist
Avstängd

Från: SKÅNE!!1!

InläggSkrivet: 2011-01-14 | 3:21:51    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Jag tyckte det var 110% smärtfritt att handla av dom, trevligt gensvar till mig som kund, bra service, priserna är som i alla andra svenska growshops.
Folk som gnäller över att ditt eller datt är billigare på Ebay, köp där då, det här en en riktig firma i Sverige som betalar skatter, moms m.m som knappt finns i andra länder och de har mindre volymer än t:ex Tyska growshops.
Som att gnälla på Systembolaget för att vodkan är billigare i bordershoppen i Tyskland.
Jag uppskattar det grymt att kunna gå in i en fysisk affär och köpa min näring/whatever i Sverige.
Nu köpte jag på postoder men möjligheten finns ju.
Skickade ett mail med det jag ville ha, kollade så allt finns i lager, betalade och fick grejerna efter 3 dagar.
Känns som en del inlägg här är från troll eller fanboys till nån annan growshop.
Aja rekommenderar i alla fall E40 varmt.
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka e-post AIM-adress MSN Messenger Yahoo Messenger
E40bulbs
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-01-20 | 16:24:15    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Hej alla glada,

Pga. förfrågningar från många håll skriver jag det här om det är fler som undrar, CFL 250W är tillfälligt slut och inkommer snarast. Och kommer åter aktiveras att gå att lägga i varukorgen direkt när dem inkommer. Reapriset kommer fortsätta vara aktuellt: 499: -/st.

Från det ena till det andra.

De som tidigare blivit missnöjda vid köp vänligen kontakta oss så ska vi se vad vi kan göra för att räta till det som blivit fel.

När vi tog över hade vi som nystartade helt enkelt inte pengar nog för att köpa in och försörja hela ledet av ordar som vi ville och som behövdes. Så vi fick beställa halvsmått hela tiden vilket såklart vart ett problem ihop med långa transporttider och stor skara kunder. Ni förstår säkert scenariot. Och anledningen att alla inte blivit kontaktade som de ska, att det var för mycket helt enkelt att stå i och allt var nytt och snurrigt överlag. Det underlättades inte heller av att det låg kvar kunder som ej fått saker levererat i tid redan när vi tog över verksamheten och dessa skulle i samma veva som nya ordar strömma in hanteras… Det tar lång tid att komma ifatt, ni förstår nog vad jag vill få fram. Vi ville såklart vara alla till lags men varken tid och resurser fanns att tillgå. Det vi då vill göra nu när stormen lagt sig är att se till att få rätsida på de som inte blev rätt servade och börja om på ny kula med dem, så vi får en chans att räta till saker helt enkelt.

Vi uppdaterar nu hemsidan mer kontinuerligt och har sänkt mycket priser på näringar och diverse andra produkter, vi håller lagret mer välfyllt och har numera även direktkontakt med leverantören vilket också varit ett problem tidigare (förra ägaren satt som mellanhand). Om något dock skulle slinka förbi och hamna varukorgen utan att det finns i lager så blir man kontaktad nästa vardag så kommer vi överens hur vi ska gå vidare därifrån. Vi har jobbat på att hålla lagerstatus automatiskt och det görs det nu på vissa av produkterna. Det är dock lite krångligt när man har paketlösningar som sabbar lagersaldot... Det ska lösas helt hursom snarast.

Tackar hjärtligt för de positiva inlägg som trillat in här och var och alla glada mail och övrig positiv feedback vi får från nöjda kunder.
Vi tackar såklart för all kritik, positiv som negativ. Alltid bra att få reda på hur kunder vill ha det. Det lär man sig av.

Vill även klämma in vad i alla fall jag tycker är veckans kap hos oss:
GrowTent 0.76 - Med ljus och ventilation.
Köp till önskad storlek av krukor samt medium och sätt igång din egen trädgård!

Paketet innehåller:
1st Growtent 0,76 (76x76xH180cm)
1st Cooltube 49cm (125mm)
1st Sylvania 400W/600W HPS
1st 400W/600W Plug and play ballast
1st VentilationsKit 350m3/h
1st Inline 320m3/h fläkt
1st Timer omnirex
=
4 499:-/400W
4 598:-/600W

OBS!: Ny rabattkod för Swecan medlemmar: SC2011 (6%).

Ni är mer än välkomna att höra av er med frågor och synpunkter både på telefon ( OM vi inte hinner att svara så ringer vi upp så fort vi kan) och mail.

Må bäst !

Med vänliga hälsningar
Anders / E40Bulbs
Till överst på sidan
Visa användarens profil
E40bulbs
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-01-27 | 16:59:56    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Hej allihopa,

I går kom CFL 250W in och går åter att lägga i varukorgen.

I nästa vecka inkommer 50L Biobizz Allmix säckar och Biobizz biogrow näring. Och vi kommer ha ett riktigt schysst erbjudande på växthus klon kit Cool

Med vänliga hälsningar

Anders /E40bulbs.se
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Mad_Hatter
Gräsfläckar på knäna

Från: Wonderland

InläggSkrivet: 2011-01-29 | 19:03:30    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Shue nu när ni verkar vara igång med organiskt från biobizz kan ni väll passa på och köpa in deras worm-humus samt pre-mix. De hade vart skit najs av er för åtminstone jag är intresserad av det (A)
Till överst på sidan
Visa användarens profil
nxxxu
Avstängd (håll dig till FB i forts.)

InläggSkrivet: 2011-01-30 | 2:15:56    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

att bestäla blom jord från web shop.
är det rekommenderat? alltså ifall man behöver 300liter Razz pketet skulle va gigantiskt o tungt Razz
speciellt ifall man ska beställa de till finland så kan portot va lite väl dyrt Razz
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Mad_Hatter
Gräsfläckar på knäna

Från: Wonderland

InläggSkrivet: 2011-01-30 | 11:21:14    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Det är mixar du ska ha i jorden vilket gör att du inte behöver mer än en 25L säck för att blanda ut till ca 150L beroende på hur mycke du vill ha i Leende Så då slipper du dessa stora tunga förpackningar via posten
Till överst på sidan
Visa användarens profil
E40bulbs
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-01-30 | 14:58:42    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Hej,

Jodå vi är på gång att ta hem både Pre-Mix och Worm Humus.
Worm Humus har vi faktiskt ett par säckar i lager och det kommer mer ihop med Pre-Mix i mitten av den kommande veckan. Jag kommer då lägga upp produkterna på hemsidan. Pre-mix kommer i 5L säckar och Worm-Humus ligger på 40L. Vill man handla många säckar Jord/hydroton/cocos så blir nog pall det bästa fraktalternativet.

Med vänliga hälsningar
Anders/E40Bulbs
Till överst på sidan
Visa användarens profil
E40bulbs
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-02-26 | 23:44:19    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Hej,

Vi kommer under måndagen flytta till ett större lager!

Paket beställda under helgen kommer avgå måndag men inte paket beställda måndag förmiddag/lunch, dessa avgår på tisdag.

Under helgen är det superpris på CFL 250W, Komplett Startpaket Light - Growtent 0.76 samt lite andra produkter.

Med vänliga hälsningar!

/Anders @ www.E40Bulbs.se
Till överst på sidan
Visa användarens profil
neige
Nyfrälst och hög

InläggSkrivet: 2011-02-27 | 21:21:44    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Intressant med LE 250w, funderar starkt på att köpa 2 st. Hur länge kommer ni ha dessa under rabatt?

edit: Ah, söndag stod det.
Till överst på sidan
Visa användarens profil
miracelgrow
Nyfiken Grön

InläggSkrivet: 2011-02-28 | 18:25:29    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

"Vill tillägga att paketen skickas diskret noggrant packat utan några texter på kartonger eller något som kan avslöja vad det är i. "

As promised.....

Yes I'm new here. Min första inlägg. men jag var tvungen.

I don't know the politics that are going on in the backround, but business is business.

I recieved my package, and a huge box with "GROWSYSTEMS" and "LIGHTING" writen on the side shows me a bit of unproffesional service.
(just repackaged in other boxes they recieve their goods in).
Especially when the rest of the people in the queue at the kiosk are watching me.
I thought disscretion is the name of the game.
Anyway.... apart from that...
It took ages from when the order was put in, till they told me they didn't have it. Which I could have ordered from somewhere else.
Then when it came... The whole order was wrong except for one thing.
Not fun when you build your grow room and find nothing fits. (trip to Clas Ohlson) Leende
I understand that they are supplying a service with good intentions, But these kind of problems have to stop before I could recommend anyone buying from them. Especially when there are other really good web butiks to choose from.
This is meant as productive Criticism.
Wish them all the best, as it will benefit all of us in the long run.

Be good...... If not, be careful. Leende
Till överst på sidan
Visa användarens profil
billball420
Ganjafanatic

Från: Forntiden

InläggSkrivet: 2011-02-28 | 18:39:56    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Vad menar du med detta inlägg? Helt obegripligt!
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka e-post Galleri
BudWeisser
Gräsfläckar på knäna

InläggSkrivet: 2011-02-28 | 19:17:14    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Tror han påpekade att enligt E40 så skickas allt i omärkt kartong, men att de bara hade slängt ner kartongerna som de får av leverantören i en större omärkt.
Och att det är mindre kul när de andra i affären ser det.

(egen tolkning, ni får gärna försöka själva)
Till överst på sidan
Visa användarens profil
miracelgrow
Nyfiken Grön

InläggSkrivet: 2011-02-28 | 19:57:54    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Sorry för min svenska..... men den sista hade rätt.
Jag bryr mig inte, men när de säger att pakett ska vara diskrett. Det är vad jag litar på. Över allt annat. Några av oss har hög krav på den spesielt när vill vara anonymt.
But the dude in the Gladiator mask skulle vara lite mer tänksam innan han skriver nånting. After all, vi är alla i samma båt. Men det finns de där ute som tror att de är proffesors i den här ämnen men vill bara uppe deras inlägg quota. So they look REALLY ARD.
Till överst på sidan
Visa användarens profil
swegrowerz
Småodlare

Från: Zon II

InläggSkrivet: 2011-02-28 | 22:08:19    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

billball420 är f.ö en moderator här på forumet så är väl inte helt knasigt att han undra. Tror inte han är någon posthunter Mycket glad
Till överst på sidan
Visa användarens profil
BudWeisser
Gräsfläckar på knäna

InläggSkrivet: 2011-02-28 | 22:42:59    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Varför packa upp den stora lådan i affären om man nu vill vara anon?
Till överst på sidan
Visa användarens profil
E40bulbs
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-02-28 | 23:54:02    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Hej,

Om paketet skickas på Fredag så kommer det på Måndag... Det kan uppfattas som åratal men så är det tyvärr.

Vi packar aldrig paket med text på kartongen utan att plasta in dem med svart plast så detta täcks, spelar ingen roll om det står Growlightning eller Acer (datorkartong) på den. Vi packar i begagnade kartonger ibland, om dem är i fint skick och kan användas igen. Bra för miljön, lägre kostnader, billigare priser för er.

När vi packar i vanlig kartong utan text så plastar vi inte alltid. Dock gör vi det ibland även på dem om det blir lite tungt och finns risk att kartongen ska spricka.

Är det någon som fått paket med öppen text på kartongen beror detta på utomstående faktorer. Dvs plasten måste på något vis åkt av, vilket såvitt jag vet är mycket sällsynt. Då vi även tejpar ytterliggare en gång efter vi plastat ex antal varv med svart plast runt kartongen. Vi plastar till och med vätskor så det vid ev läcka inte kommer på alla produkter, vissa kan tycka detta är överambitiöst men så skulle jag vilja ha det om jag beställde.

Jag vet att det är många som kan hålla med om att vi packar väldigt bra, detta är något vi väldigt ofta får uppskattning och feedback för. Liknande: "jag tackar för den senaste mycket omsorgsfulla packningen" "Fick allt idag, mycket nöjd. Bra packat" etc. Vår mycket bra packning är något jag är stolt över.

Och ja vi lägger märkta kartonger i omärkta. Vilket jag inte kan se annat än bra i. Vad ska vi göra då? ska vi ta ur produkterna ur originalförpackningen och lägga i en omärkt låda? Det är ju ändå ingen som ser att märkta kartonger ligger i den omärkta? Om man handlar lite av varje så lägger vi varorna i en eller flera kartonger, lägger i plastkuddar och annat skyddsemballage,tejpar, plastar om det blir för tungt eller om kartongen är märkt, tejpar igen.

Jag säger inte att vi är världsmästare på att packa och att kartongerna klarar hur mycket stryk som helst. Det finns även fall hos oss då produkterna gått sönder under transport.

Puuust, har packat hela dagen! flyttning till nya lagret, känns riktigt skönt med lite mer space.

Må bäst allihopa !

Med vänliga hälsningar

Anders
Till överst på sidan
Visa användarens profil
bollore
Gräsfläckar på knäna

Från: hooden

InläggSkrivet: 2011-03-01 | 0:50:49    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Kan hålla med om att E40 är mycket seriösa med sin paketering.
Jag tycker också att servicen är god även om det ibland är lång leveranstid, dock så har jag erfarit att det inte är svårt att deala till sig nån form av kompensation ifall de har strulat.

Något som jag däremot skulle vilja opponera mig emot är att det står på er sida att ni skickar order samma dag om den beställs före kl 13.

Ni säger själva att vid bg betalning så kan ni först kl 15:00 dagen efter beställning se att pengarna finns hos er, och då förstår jag att ni inte skickar före dess, men i samma stund så bryter ni mot ert löfte om leverans samma dag.
Detta borde ni förtydliga för att i framtiden slippa att kunder blir besvikna på levernastiden.

Annars tummen upp för låga priser och vänligt bemötande Leende
Till överst på sidan
Visa användarens profil
palm
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-03-03 | 16:27:29    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Börjar bli lite sur på e40 shoppen, beställde för nästan 7000kr till finland.
dom skulle skicka de 2veckor sen,
dom har inte svarat när jag ringt, eller på mitt senaste mail som jag skicka en vecka sen..

grejjen är att jag bor i finland. så jag va tvungen o betala in i förskott.
så ni kan se varför jag börjar bli sur. dom sa att de banknumret de gav va felaktigt att den gick till förra ägaren men dom skulle fixa det.

vet inte vilken riktning jag ska snart åt ifall jag inte börjar få svar eller ett paket.
Till överst på sidan
Visa användarens profil
E40bulbs
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-03-03 | 17:26:10    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Hej,

Palm, det här var ett säreget fall. Pengarna kom ju in på fel konto. Du har PM.

Vill påminna om att ifall vi missar erat samtal och ni ringer skyddat nummer, ring då igen efter en stund så svarar vi.
Det kan vara så att vi är upptagna med annat och omöjligt kan svara.
Om du ringer oskyddat så ringer vi upp så snart vi kan. Dock så svarar vi oftast direkt, vissa dagar har man mer än andra att göra.
----------------------

I nästa vecka kommer följande system hem för den som är intresserad av en förhandstitt:
AUTOtray Square 4 krukors kit
AUTOtray Giant 8 krukors kit
AUTOtray 1m Square 9 krukors kit
HydroGarden 3' x 3' Flood and Drain Kit
GHE RainForest 6 Plant Sites
GHE Waterfarm 8 Pot System

Googla på namnen och kika på bilder om ni vill få en bättre uppfattning om dem, annars kommer det upp bilder och beskrivning på sidan i nästa vecka.
3' x 3' Flood and Drain Kit är något som vi tror kommer vara en höjdare. Någon som testat?

Autotray fungerar som Autopot ungefär, lite annorlunda utformning bara, passar perfekt i många tält. Man ställer näringstanken utanför tältet, och drar in slangen bara. Riktigt schysst.

Med vänliga hälsningar

Anders
Till överst på sidan
Visa användarens profil
E40bulbs
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-03-03 | 17:33:43    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

bollore wrote:
Kan hålla med om att E40 är mycket seriösa med sin paketering.
Jag tycker också att servicen är god även om det ibland är lång leveranstid, dock så har jag erfarit att det inte är svårt att deala till sig nån form av kompensation ifall de har strulat.

Något som jag däremot skulle vilja opponera mig emot är att det står på er sida att ni skickar order samma dag om den beställs före kl 13.

Ni säger själva att vid bg betalning så kan ni först kl 15:00 dagen efter beställning se att pengarna finns hos er, och då förstår jag att ni inte skickar före dess, men i samma stund så bryter ni mot ert löfte om leverans samma dag.
Detta borde ni förtydliga för att i framtiden slippa att kunder blir besvikna på levernastiden.

Annars tummen upp för låga priser och vänligt bemötande Leende

Hej,

Tackar hjärligt för positiv och kreativ kritik!
Mycket riktigt. Dock så har vi turen att bruka kunna få hämtning vid 1500 av lastbilen och då hinner vi spåra betalningen innan och få iväg det samma dag. (Det brukar också gå tidigare än 1500 att se betalningen). Det är inte alltid det fungerar dock så nu är det noterat under villkor så det går att läsa där. Dock måste man då ha betalat före 1100 har jag för mig för att det ska hinna dras samma dag, beroende på bank.

Med vänliga hälsningar

Anders
Till överst på sidan
Visa användarens profil
palm
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-03-03 | 17:47:04    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

ber offentligt om ursäkt till e40 bulbs.
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Nisse_Hult
Gräsfläckar på knäna

InläggSkrivet: 2011-03-03 | 19:24:38    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

palm wrote:
ber offentligt om ursäkt till e40 bulbs.

Skönt att höra att det löste sig.
Själv tycker jag E40 verkar vara en bra å seriös affär så jag SKALL handla där så fort deras reflektor med E40 sockel får en riktig stickkontakt, vilket är snart hoppas jag =)
Till överst på sidan
Visa användarens profil
CookieJar
Nyfrälst och hög

InläggSkrivet: 2011-03-04 | 13:15:47    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Köpte från E40 och fick allt, mycket bra och diskret förpackat!

Fick också med 2 freebies fast jag inte köpte för särskilt mycket, det tackar jag för!
Om ni håller samma standard i framtiden kommer jag att vända mig till er igen!

Tack för en snabb och bra affär.
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Slummer
Småodlare

Från: Södern

InläggSkrivet: 2011-03-11 | 17:41:16    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Det är lite nedslående att inget levererats av en beställning lagd kvällen 3/3 med förskottsbetalning.
En tanke kan ju vara att skicka email om något t.ex. är slut.
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Vincent
Småodlare

Från: Rymden.

InläggSkrivet: 2011-03-14 | 15:17:09    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

e40bulbs fick en förskottsbetalning av mig den 2011-03-08. Paketet har än inte skickats.

Ska ringa Anders och kolla vad dom håller på med. Hur har det gått för dig Slummer?
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Rikskriminalen
Gräsfläckar på knäna

Från: Texas

InläggSkrivet: 2011-03-14 | 17:41:27    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Jag har märkt att E40bulbs funkar bäst om man ringer och bokar möte så man kan åka dit och fiffla istället för att strula med internetbutiken.
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Slummer
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-03-14 | 18:18:47    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

@Vincent
Nära nog samtidigt som jag postade kom ett email från Anders med information. En produkt var slut och jag har givetvis fått möjligheten att välja mellan vänta och få pengarna tillbaka.

Mycket trevligt Leende
Slummer
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Slummer
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-03-14 | 18:26:30    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Och när jag tryckt på Skicka ringer Anders upp.
Mycket trevligt samtal och allt löst på ett sätt som passar båda.
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Vincent
Småodlare

Från: Rymden.

InläggSkrivet: 2011-03-14 | 19:43:08    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Slummer: Ah okej, det var samma med min order, en produkt fanns inte i lager. Men efter riktigt bra kundservice i telefon med Anders så har vi löst allt. Mycket glad

Riktigt riktigt stort plus från mig. Kommer från och med nu hålla mig till e40bulbs pga just grym kundservice, som enligt mig är viktigare än att ha lägst priser. Tips till alla är att ringa Anders eller Joakim om det är något.

/en riktigt nöjd Vincent.
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Slummer
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-03-19 | 16:17:10    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Min leverans har kommit (var redo att hämtas i torsdagskväll) väl förpackad osv.
Jag tackar så mycket och konstaterar att efter ha beställt från två andra svenska affärer online så är min "huvudaffär" funnen.
Till överst på sidan
Visa användarens profil
E40bulbs
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-03-27 | 16:52:14    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Hej alla glada,

Nu är våren på väg ! Passa på att köpa propagation Cloche för plantering av växter ute i trädgården. Skyddar emot djur som kan skada växten samt håller upp luftfuktigheten. Säljes i 3-pack nu för 29:- inkl metallpinnar att fästa dem i marken med.

Schysst rea hos oss nu tills på onsdag kl 24:00. Alla som handlar för över 3500:- får 1st Active Eye LED Cap Light med på köpet. (Gäller tom onsdag 30/3).

Påminner även om att ni kan använda rabattkod SC2011 för att erhållas 6% rabatt. Mata in koden i kassan.

Med vänliga hälsningar

Grabbarna på E40bulbs
Till överst på sidan
Visa användarens profil
jimpa
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-03-28 | 18:42:53    Rubrik: ...

...

Senast ändrad av jimpa den 2012-05-28 | 18:30:45, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan
Visa användarens profil
E40bulbs
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-03-28 | 19:05:33    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Hej,

Det inkom idag Leende 300W CFL Blå alltså. Kommer lägga upp dessa på sidan under kvällen. Samt lite andra nyheter:)

God kväll

Med vänliga hälsningar

Grabbarna på E40Bulbs.se
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Khepri
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-03-29 | 11:46:57    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Riktigt intressanta saker ni fått in sen jag kollade sist.
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Zac_McKracken
Gräsfläckar på knäna

Från: HomeBox

InläggSkrivet: 2011-03-30 | 15:39:13    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Något jag tycker känns dåligt är att frakten går på 95 spänn
även om man köper endast tex. 1st "Mister (28L/h)" för 9kr.

Som privatpersson får man skicka upp till 10kg för 74:- ex. emballage.
www.privatpaket.se/ser...guage.id=1

Får man verkligen ta 29:- för kortbetalning? ..jag är tveksam.
www.swedbank.se/privat.../index.htm
Till överst på sidan
Visa användarens profil
jimpa
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-03-30 | 18:31:15    Rubrik: ...

...

Senast ändrad av jimpa den 2012-05-28 | 18:30:52, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan
Visa användarens profil
E40bulbs
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-03-30 | 20:02:53    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Hej,

Cooltuben du länkade till ser schysst ut. Dock är alla jag pratat med mycket nöjda med tuben vi säljer (Ecotechnics). Får se i framtiden att ifall det blir att vi tar hem de andra du länka till.

Angående fraken så är det nu justerat. Fakturaavgiften ligger på 29kr, vilken avgift menar du?

Med vänliga hälsningar

E40
Till överst på sidan
Visa användarens profil
DoctorDoom
Ganjaman

InläggSkrivet: 2011-03-30 | 20:50:57    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Tänkte kika med E40 om ni har planer på att plocka in starka LE/CFL lampor för e27 sockel? Kollat runt lite och hittade rätt intressanta 105w 6500K spiral lampor. Något jag skulle köpa direkt om det fanns hos er!

Lite länkar jag hittade där det finns mer information. Någon leverantör eller vart man kan fixa större mängder har jag ingen aning om.

www.youtube.com/watch?v=YsFC8dvO7k4

www.lightbulbsurplus.c...cts_id=239

www.amazon.com/dp/B003...nkCode=asn
Till överst på sidan
Visa användarens profil
BudWeisser
Gräsfläckar på knäna

InläggSkrivet: 2011-03-30 | 20:55:12    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

@ DD

"Look for them on Ebay, they are J-Flash bulbs, rated for 105w,? but I measured the power consumption and the result are about 80W, so they are not real 105W bulbs..."

Från en kommentar på den YT filmen du länkade.

EDIT: Dock är det vad de drog ur väggen.
Till överst på sidan
Visa användarens profil
DoctorDoom
Ganjaman

InläggSkrivet: 2011-03-30 | 21:18:43    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Är fortfarande intresserad om det är e27 sockel och 80w Leende

Läste det också men tänkte skriva 105w eftersom alla säljer dom som 105w
Till överst på sidan
Visa användarens profil
E40bulbs
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-03-31 | 17:55:27    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Hej,

Jag kommer att kolla upp om möjligheten finns att ta hem större lågenergi till ex E27 sockel. Det låter som en intressant produkt. Härligt med tips och idéer !

Måste passa på att meddela om kvällens och morgondagen (fredagens) supererbjudande:

BioBizz Näringspaket Large
Paketet innehåller:
1st BioBizz Bio GROW 1L
1st BioBizz Bio BLOOM 1L
1st BioBizz Bio Topmax 1L
1st BioBizz Bio Alg a Mic 1L
1st BioBizz LeafCoat Spray 0.5L
1st BioBizz Root Juice 0.25L
1st 20ml Steril doseringsspruta

Hela paketet för endast 499:- (ordinarie paketpris: 789kr)

Alla som handlar till och med söndag kväll 00:00 får pipett och pincett med som gåva.

Med vänliga hälsningar

E40Bulbs.se
Till överst på sidan
Visa användarens profil
jonas
Nyfiken Grön

Från: göteborg

InläggSkrivet: 2011-05-15 | 12:26:29    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Hej!

Har e40bulbs helt lagt ner eller vad händer? Beställt för stora summor för länge sen utan att höra ett ord, eller få mina grejjer. Och inget svar via telefon eller mail heller! Ledsen Elak eller helgalen
Till överst på sidan
Visa användarens profil Besök användarens hemsida
Hövdingen
Garderobssnille

InläggSkrivet: 2011-05-15 | 12:43:37    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Jag beställde senast för 2 veckor sedan, fick leveransen samma vecka, hade en bra telefonkontakt för vissa ändringar och information, betalade via payson förskottsbetalning.
Så nej, lagt ner tvivlar jag på.
Till överst på sidan
Visa användarens profil
staccer
Nyfrälst och hög

InläggSkrivet: 2011-05-15 | 19:31:01    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Jonas, då är vi två, fler missnöjda finns på flashback bara googla. Fast jag fick tillbaka pengarna då jag sa att jag skulle anmäla deras butik till en viss myndighet.. men att de inte svara på telefonen och mail, det känner jag igen, fråga vad konsumentverket tycker och tänker ifall detta skulle hända.

fniss fniss
Till överst på sidan
Visa användarens profil
kweed
Gräsfläckar på knäna

Från: Söder

InläggSkrivet: 2011-05-15 | 21:35:27    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Handlade själv där och lade min order förra lördagen, hade sakerna på tisdag så snabbare än så kan det inte gå.
Helnöjd och återkommande kund!
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Hövdingen
Garderobssnille

InläggSkrivet: 2011-05-15 | 23:11:00    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

staccer wrote:
Jonas, då är vi två, fler missnöjda finns på flashback bara googla. Fast jag fick tillbaka pengarna då jag sa att jag skulle anmäla deras butik till en viss myndighet.. men att de inte svara på telefonen och mail, det känner jag igen, fråga vad konsumentverket tycker och tänker ifall detta skulle hända.

fniss fniss

är ett hod det bästa sätt för dig att få igenom dina krav?
Skulle du varit trevlig och förstående i första kontakten med dom tvivlar jag på att de skulle bemött dig med andra grunder.
Till överst på sidan
Visa användarens profil
staccer
Nyfrälst och hög

InläggSkrivet: 2011-05-19 | 17:20:42    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

Hövdingen wrote:
är ett hod det bästa sätt för dig att få igenom dina krav?
Skulle du varit trevlig och förstående i första kontakten med dom tvivlar jag på att de skulle bemött dig med andra grunder.

hot och hot, jag var i kontakt med dem ca 4-6gånger men fick aldrig det jag beställde, de hittade på olika ursäkter om utomlandsresor, ute på affärsuppdrag, slut på lager, nytt lager och finns inte inne, jag förbetalade en jävligt stor summa pengar på saker som skulle finnas i lager och det krävs ganska mycket innan jag blir förbannad, men när de undviker kunden, svarar inte i telefonen, undviker mail, undviker allt, så blir man rentav förbannad och ja, när de inte kunde leverera så ringde jag OCH lyckades få tag på dem och ville ha tillbaka mina pengar.. 20% rabatt erbjöd dom mig på min order ifall jag väntade, jag sket i det och beställde från head-nature och vipps så fick jag mina varor inom 2veckor, utan krångel.

Jag kommer aldrig, någonsin, beställa där igen, mitt förtroende jag hade för dem tidigare sjönk till botten efter denna incident och jag var tydligen inte den enda som haft problem med dessa tomtar då det finns en hel tråd om dessa "små" incidenter på flashback.
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Ganjafarm
Garderobssnille

InläggSkrivet: 2011-05-19 | 19:50:37    Rubrik: Re: E40Bulbs Growshop

var typ 2 veckor sen jag beställde mitt men de har inte kommit än börjar bli otålig Ledsen
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget   Utskriftsvänlig sida   Forumindex Cannabisodling
Sida 9 av 11
Alla tider är GMT + 1 timme
Gå till sida Föregående  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Nästa

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet
Du kan inte bifoga filer i det här fourmet
Du kan ladda ner filer i detta forum

© Swecan | Copyright Policy | Privacy Policy | Advertising | Credits