Swecan
Magic Vaporizers
Forum
Toggle Content   Registrera
.:: Magasin :: Forum :: Chat :: Galleri ::.

Donera

Stöd Swecan ekonomiskt! Donera valfri summa.

Flyg och tåg till Amsterdam i sommar
Resor och cannabiskultur utanför Sverige.
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget   Utskriftsvänlig sida   Forumindex Resor och andra kulturer

Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
fullmoon
Nyfiken Grön

InläggSkrivet: 2011-06-22 | 16:20:29    Rubrik: Flyg och tåg till Amsterdam i sommar

Ska kanske resa till Amsterdam nu i sommar och undrar hur man billigast kan ta sig med tåg och flyg till Amsterdam. Har hört att man kan ta sig dit med tåg för runt 500 från Köpenhamn och för ca 200 kr med flyg om man flyger till en stad nära Amsterdam och sen tar bussen, men jag lyckas inte hitta dessa sidor/resebolag Förvirrad Har även kollat i andra trådar men inte funnit nått.
Lite andra tips på billiga bra hotell, vistelsetid, coffeeshops är också starkt välkomna Leende

Mvh Razz
Till överst på sidan
Visa användarens profil
fullmoon
Nyfiken Grön

InläggSkrivet: 2011-06-22 | 16:45:24    Rubrik: Re: Flyg och tåg till Amsterdam i sommar

Hittade tågsidan - onlineboeken.nshispeed...microtips/
ska tydligen finnas för ca 500kr tur och retur, samt att Ryanair hittils har de billigaste resorna jag hittat; man kan ta sig till Eindhoven för ca 300kr och för ungefär lika mycket tillbaka
Till överst på sidan
Visa användarens profil
assgrass
Nyfrälst och hög

InläggSkrivet: 2011-06-23 | 13:57:56    Rubrik: Re: Flyg och tåg till Amsterdam i sommar

som sagt, ryanair till eindhoven airport kostar c:a 600-700 t&r.
från flygplatsen tar du 1. direktbuss till amsterdam. 2. buss till eindhoven och tåg till amsterdam därifrån. (det blir ungefär samma pris men buss+tåg går lite fortare).

för mig blir det buss till eindhoven. en snabb sväng till en coffeshop (grasshopper) och philips stadion (fotbollsnörderi), fint att dra en joint innan man sätter sig på tåget.
Till överst på sidan
Visa användarens profil
iLsKeN
Nyfrälst och hög

InläggSkrivet: 2011-06-28 | 17:42:31    Rubrik: Re: Flyg och tåg till Amsterdam i sommar

hur lyckas ni hitta så billiga t/r priser?? tänkte åka 7/7-10/7 billiaste 2200kr sen boende på det suck Leende
Till överst på sidan
Visa användarens profil
smookey
Nyfrälst och hög

InläggSkrivet: 2011-06-28 | 18:42:46    Rubrik: Re: Flyg och tåg till Amsterdam i sommar

Gäller väl att boka lite i förväg. Kollade på resa nu mellan den 27-30 då jag och polaren ska ner kostade ca 800 får oss båda. Synd att jag redan beställt flyg från Arlanda för 3 gånger det priset. Men men visste ju inte ens om eindhoven men nu vet jag till nästa gång. Men vill du åka biligt kolla på slutet av juli istället då det bara går på 400 t/r
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Club_one
Småodlare

Från: Weedville

InläggSkrivet: 2011-06-30 | 19:20:36    Rubrik: Re: Flyg och tåg till Amsterdam i sommar

Vart flyger man från med Ryan air om man vill till Eindhover eller vart som helst i Holland egentligen. Kollade på Ryan airs hemsida och försökte med olika avrese platser i Sverige och fann inga Slutmål att landa på i Holland :S
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget   Utskriftsvänlig sida   Forumindex Resor och andra kulturer
Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 1 timme

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet
Du kan inte bifoga filer i det här fourmet
Du kan ladda ner filer i detta forum

© Swecan | Copyright Policy | Privacy Policy | Advertising | Credits