Swecan
Forum
Toggle Content   Registrera
.:: Magasin :: Forum :: Chat :: Galleri ::.

Donera

Stöd Swecan ekonomiskt! Donera valfri summa.

Tillbaka efter många år
Det är dags att komma ut! Presentera dig för dina vänner på Swecan.
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget   Utskriftsvänlig sida   Forumindex Presentationer

Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
dabong420
Nyfrälst och hög

Från: världen

InläggSkrivet: 2011-10-27 | 18:53:18    Rubrik: Tillbaka efter många år

Hej alla gamla och nya swecanare.

Jag är både ny och gammal här på forumet. Många år har gått sedan man va medlem sist så man fick ta och skaffa sig ett nytt konto. Jag va väl aldrig speciellt aktiv när det kom till att skriva inlägg innan heller, men hade bra kontakt med flera personer under min tid, och mycket av min kunskap kommer från personer härifrån. Har dom senast åren inte varit speciellt engagerad i själva odlandet då jag rest runt i asien, mestadels filippinerna som är som ett andra hem för mig. Har mycket speciella minnen från denna sida och hade turen att få lära känna en person här som tyvärr inte längre finns med oss. Jag har mycket att tacka honom för den kunskapen och vänskapen han gav mig.
Jag har en liten idé och dröm om att starta upp en webshop inom en snar framtid som ska inrikta sig på odlingstillbehör, lampor, tält m.m. Jag har bra kontakter med tillverkare och återförsäljare redan, men det skulle va kul att få lite feedback från Er här på swecan. Se vad Ni tycker om idén och vad Ni skulle vilja se för produkter isf.
Det är kul att va tillbaka iaf, och nu ser jag fram mot snön....har inte sett snö sedan 2006 om man inte räknar med Nepal/norra Indien och Tibet.
Men det ska bli kul att fira jul i sverige i år, senast satt jag på en strand i Puri/Indien....men det va inte fel det heller.

Bor norr om malmö och söder om kiruna på en underbar plats som heter Tellus....:)

Tack och hej
Till överst på sidan
Visa användarens profil Besök användarens hemsida
Allan
Gräsfläckar på knäna

InläggSkrivet: 2011-10-27 | 19:03:06    Rubrik: Re: Tillbaka efter många år

Hej och välkommen tillbaka Leende
Låter som en jäkla resa du vart iväg på!
Webshop är väll alltid kul vad jag själv tycker saknas lite är en med bra och billigt hydro utbud.
Använder inte hydro själv men skulle nog ta det i tanke om utbudet och priset var bättre.

MVH

A
Till överst på sidan
Visa användarens profil
AzteK
Garderobssnille

Från: Jönköping

InläggSkrivet: 2011-10-27 | 20:55:11    Rubrik: Re: Tillbaka efter många år

trevligt trevligt, välkommen igen:)
jag måste hålla med allan. hydro är ju typ "inne" nu med tanka på vissa fördelar. så det vore kul med ett "stort" sortiment på hydroutrustning.
peace
Till överst på sidan
Visa användarens profil
nånannan
Nyfrälst och hög

InläggSkrivet: 2011-10-28 | 7:06:51    Rubrik: Re: Tillbaka efter många år

Hej och välkommen tillbaka!
Jag blir förstås nyfiken på vem du nämner som inte är med oss längre. Vet väl egentligen bara om två som kilat vidare, och läste just en dödsannons igen igår.

Hur som helst, välkommen tillbaka!
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget   Utskriftsvänlig sida   Forumindex Presentationer
Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 1 timme

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet
Du kan inte bifoga filer i det här fourmet
Du kan ladda ner filer i detta forum

© Swecan | Copyright Policy | Privacy Policy | Advertising | Credits