Swecan
smoketower
Forum
Toggle Content   Registrera
.:: Magasin :: Forum :: Chat :: Galleri ::.

REKLAM
Smoketower

Soker nagon som antingen bor eller har bott i indien!
Resor och cannabiskultur utanför Sverige.
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget   Utskriftsvänlig sida   Forumindex Resor och andra kulturer

Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
strangebabylon
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-11-10 | 21:23:12    Rubrik: Soker nagon som antingen bor eller har bott i indien!

Hejsan som rubriken lyder sa jag soker nagon som bor eller antingen bott i Indien!

Har tonvis med fragor!
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Ganjafarm
Garderobssnille

InläggSkrivet: 2011-11-27 | 12:21:51    Rubrik: Re: Soker nagon som antingen bor eller har bott i indien!

Är också intresserad av Indien men verkar inte va så många som varit där?
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Allan
Gräsfläckar på knäna

InläggSkrivet: 2011-11-27 | 13:25:04    Rubrik: Re: Soker nagon som antingen bor eller har bott i indien!

Hej,
Har inte bott där själv.
Men boken Shantaram ger verkligen en skildring av indien som gör att man vill sätta sig på nästa plan och börja utforska.
www.bokus.com/bok/9789...shantaram/

MVH
Till överst på sidan
Visa användarens profil
DR-TRYPTAMIN
Gräsfläckar på knäna

InläggSkrivet: 2011-12-31 | 7:36:20    Rubrik: Re: Soker nagon som antingen bor eller har bott i indien!

har jobbat där under bra former och bra betalt och då var det bra. Men tittar man på deras byar lite sidan om så är den rätt dåliga . Men varmt och skönt jobbade trotts allt bara 4månader så jag är inte någon super expert på indien finns ju mycket jobbiga saker som massa hemlösa barn väldigt hemsk , en del bra saker är ju att där finns bra brunt .Gräs fick jag bara tag i polinerat mög . finns även en hell del skumma troende former men så är väll relion utövar man inte den ska man heller ej förstå . även var där väldigt biligt när jag var där vet inte hur det är i dag
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget   Utskriftsvänlig sida   Forumindex Resor och andra kulturer
Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 1 timme

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet
Du kan inte bifoga filer i det här fourmet
Du kan ladda ner filer i detta forum

© Swecan | Copyright Policy | Privacy Policy | Advertising | Credits