Donera
Stöd Swecan ekonomiskt! Donera valfri summa.
Reklam
Frön och odlings- utrustning av högsta kvalitet!
|
Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scenenDet är dags att komma ut! Presentera dig för dina vänner på Swecan.
| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
admiral_ganja Nyfrälst och hög

|
Skrivet: 2012-01-12 | 23:30:30 Rubrik: Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scenen |
|
Kära swecannare!
Det har varit oerhört givande att få ta del av detta community i snart 10år. Jag har lärt mig oerhört mycket av det jag kan idag om växten här, träffat många oerhört fina människor och haft skitkul här!
Men nu har tiden kommit för mig att lämna swecan. Familj, jobb, barn, stigande ålder, ursäkterna och svepskälen är många, men jag känner att jag har gjort mitt här och vill tacka för mig.
Detta kan jag göra med gott samvete då jag vet att det än idag finns både plantor och färdig ört i hela Sverige som jag står som skapare av genetiken till.
Vårt lager av frön är helt slut, men jag hoppas att det kommer att odlas och pollineras av våra klassiska frön i fortsättningen även om det är någon annan broder som tar över stafettpinnen.
Mina egna favoriter av de strains vi distribuerat genom åren är:
1. Durban Poison
2. Wonder Diesel
3. Double Strawberry Diesel,
men det finns många många andra som varit väldigt väldigt bra.
Jag hoppas att ni är nöjda med min insats swecannare, och kanske kikar jag in någon gång i framtiden bara för att se att allt är väl.
Må bäst och prosperera!
//Admiralen
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
AllanBallan Garderobssnille

|
Skrivet: 2012-01-13 | 0:59:03 Rubrik: Re: Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scenen |
|
Jag är mycket färsk på detta fora gente dig, men tackar dig å det varmaste!
Alla de som bifogat oss andra genetik är rena jävla hjältar,och att ni lägger ner är ren jävla sorg.
Vi från sverige har uppfunnit såååå många underbarheter inom ALLA sorter av industridesign, så du som är en av revolutionärerna varför sluta NU när vi kan se målsnöret?
Varför säg oss varför? Jag hajjar inte!
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Khepri Småodlare

|
Skrivet: 2012-01-17 | 14:01:30 Rubrik: Re: Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scen |
|
Får säga tack och bock då
Har frön från dig som ligger och väntar i kylen. Må väl 
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
DoctorDoom Ganjaman

|
Skrivet: 2012-01-17 | 16:58:01 Rubrik: Re: Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scenen |
|
Inte sett allt för mycket av dig men sett dig sälja en hel del, verkar som folk varit väldigt nöjda
På återseende!
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
sm0 Nyfrälst och hög

|
Skrivet: 2012-01-23 | 19:21:44 Rubrik: Re: Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scenen |
|
Tråkigt att du lämnar oss admiralen, du kommer bli saknad! Har tidigare odlat både Durban Poison och Double Strawberry Diesel som jag köpt av dig, och bara för en vecka sedan råkade jag snubbla över en påse PPP längst in i skrivbordslådan som jag köpte av dig för drygt ett år sedan och som just nu ligger i jorden och myser!
Var alltid trevligt att handla av dig. Snabba leveranser, bra priser och strains samt alltid massa roliga freebies
Önskar dig all lycka i framtiden!
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Enviousness Ganjaman

|
Skrivet: 2012-02-01 | 0:37:16 Rubrik: Re: Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scen |
|
Ha det bra admiralen.
Må väl och lycka till med familjen 
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Weed-Bear Småodlare

|
Skrivet: 2012-02-03 | 16:42:01 Rubrik: Re: Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scenen |
|
Hejdå, och lycka till, hoppas du en dag hittar tillbaka till swecan igen! 
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
dudin Garderobssnille

|
Skrivet: 2012-02-13 | 12:22:18 Rubrik: Re: Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scenen |
|
Ah sorgligt när bra folk försvinner men sånt kan det vara. Saknar en del gamlingar som varit med oss en längre tid. Ofta kloka. Ha det bra och ta hand om dig /dudin
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|
|
Alla tider är GMT + 1 timme
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet Du kan inte bifoga filer i det här fourmet Du kan ladda ner filer i detta forum
|