Swecan
Weed Seed Shop
Forum
Toggle Content   Registrera
.:: Magasin :: Forum :: Chat :: Galleri ::.

REKLAM
Smoketower

Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scenen
Det är dags att komma ut! Presentera dig för dina vänner på Swecan.
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget   Utskriftsvänlig sida   Forumindex Presentationer

Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
admiral_ganja
Nyfrälst och hög

Från: 127.0.0.1

InläggSkrivet: 2012-01-12 | 23:30:30    Rubrik: Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scenen

Kära swecannare!

Det har varit oerhört givande att få ta del av detta community i snart 10år. Jag har lärt mig oerhört mycket av det jag kan idag om växten här, träffat många oerhört fina människor och haft skitkul här!

Men nu har tiden kommit för mig att lämna swecan. Familj, jobb, barn, stigande ålder, ursäkterna och svepskälen är många, men jag känner att jag har gjort mitt här och vill tacka för mig.
Detta kan jag göra med gott samvete då jag vet att det än idag finns både plantor och färdig ört i hela Sverige som jag står som skapare av genetiken till.
Vårt lager av frön är helt slut, men jag hoppas att det kommer att odlas och pollineras av våra klassiska frön i fortsättningen även om det är någon annan broder som tar över stafettpinnen.

Mina egna favoriter av de strains vi distribuerat genom åren är:

1. Durban Poison
2. Wonder Diesel
3. Double Strawberry Diesel,
men det finns många många andra som varit väldigt väldigt bra.

Jag hoppas att ni är nöjda med min insats swecannare, och kanske kikar jag in någon gång i framtiden bara för att se att allt är väl.

Må bäst och prosperera!

//Admiralen
Till överst på sidan
Visa användarens profil Galleri
AllanBallan
Garderobssnille

Från: Kata/STHLM/Ketama

InläggSkrivet: 2012-01-13 | 0:59:03    Rubrik: Re: Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scenen

Jag är mycket färsk på detta fora gente dig, men tackar dig å det varmaste!
Alla de som bifogat oss andra genetik är rena jävla hjältar,och att ni lägger ner är ren jävla sorg.
Vi från sverige har uppfunnit såååå många underbarheter inom ALLA sorter av industridesign, så du som är en av revolutionärerna varför sluta NU när vi kan se målsnöret?
Varför säg oss varför? Jag hajjar inte!
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Khepri
Småodlare

InläggSkrivet: 2012-01-17 | 14:01:30    Rubrik: Re: Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scen

Får säga tack och bock då Leende

Har frön från dig som ligger och väntar i kylen. Må väl Hippie
Till överst på sidan
Visa användarens profil
DoctorDoom
Ganjaman

InläggSkrivet: 2012-01-17 | 16:58:01    Rubrik: Re: Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scenen

Inte sett allt för mycket av dig men sett dig sälja en hel del, verkar som folk varit väldigt nöjda Leende

På återseende!
Till överst på sidan
Visa användarens profil
sm0
Nyfrälst och hög

InläggSkrivet: 2012-01-23 | 19:21:44    Rubrik: Re: Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scenen

Tråkigt att du lämnar oss admiralen, du kommer bli saknad! Har tidigare odlat både Durban Poison och Double Strawberry Diesel som jag köpt av dig, och bara för en vecka sedan råkade jag snubbla över en påse PPP längst in i skrivbordslådan som jag köpte av dig för drygt ett år sedan och som just nu ligger i jorden och myser!

Var alltid trevligt att handla av dig. Snabba leveranser, bra priser och strains samt alltid massa roliga freebies Leende

Önskar dig all lycka i framtiden!
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Enviousness
Ganjaman

Från: Yarrr!

InläggSkrivet: 2012-02-01 | 0:37:16    Rubrik: Re: Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scen

Ha det bra admiralen.

Må väl och lycka till med familjen Hippie
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Weed-Bear
Småodlare

InläggSkrivet: 2012-02-03 | 16:42:01    Rubrik: Re: Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scenen

Hejdå, och lycka till, hoppas du en dag hittar tillbaka till swecan igen! Leende
Till överst på sidan
Visa användarens profil
dudin
Garderobssnille

Från: Sweeden

InläggSkrivet: 2012-02-13 | 12:22:18    Rubrik: Re: Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scenen

Ah sorgligt när bra folk försvinner men sånt kan det vara. Saknar en del gamlingar som varit med oss en längre tid. Ofta kloka. Ha det bra och ta hand om dig /dudin
Till överst på sidan
Visa användarens profil Besök användarens hemsida
Gevalia
Gräsfläckar på knäna

Från: Gävle

InläggSkrivet: 2013-10-06 | 19:27:41    Rubrik: Re: Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scenen

Tack för fina fröer! Näst Tanska har Admiralen varit min mest minnesvärda frödilare här på forumet.
Till överst på sidan
Visa användarens profil Besök användarens hemsida
Pipen
Småodlare

Från: Sverige

InläggSkrivet: 2013-10-07 | 12:52:07    Rubrik: Re: Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scen

Tack för denna tid Admiral_ganja.
Har inte varit så aktiv i skrivandet här på swecan. Men jag har läst det mesta känns det som. Ni som är veteraner här besitter mkt kunskap som ni ej varit snåla på att dela med er utav Mycket glad Får tacka & bocka för att du är en utav mina läromästare...
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Sensi-Samurai
Nyfiken Grön

InläggSkrivet: 2013-11-17 | 13:09:50    Rubrik: Re: Admiral_ganja tackar för sig, och kliver ner från scen

Verkligen stort tack AG, WD var och ÄR fortfarande en av mina topp 5 favoriter!!
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget   Utskriftsvänlig sida   Forumindex Presentationer
Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 1 timme

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet
Du kan inte bifoga filer i det här fourmet
Du kan ladda ner filer i detta forum

© Swecan | Copyright Policy | Privacy Policy | Advertising | Credits