Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Mina 4 Små Plantor (Stänger Nu) Reply To: Mina 4 Små Plantor (Stänger Nu)

  • reaper

    Member
    2003-06-01 at 22:06

    Hej!

    Vet inte vart jag ska börja.
    Mina plantor växte för snabbt, blev brända 1 veckan in i blomningen och blev då tvungen att skörda dom.

    Det var ett bra tag sen nu men jag har inte tagit tag i det för äns nu. Varit mycket med allt.

    Sen så hängde jag upp det och lät det torka i 2 veckor typ, trodde inte det skulle bli rökbart.

    Men skenet bedrog =).

    Reslutatet blev något grymt! Fröma fick jag av Carles. Dom levde under 7st le 20w i ett pytte litet skåp. Alla 4 blev honor =) Torkat var det kanske 20g. Dom gav ett kanon rus! Ganska uppåt, skumt.. Helskönt. Ett av dom bättre jag varit med om =) Konstigt nog…

    Jag sätter igång en utomhus odling till sommaren och efter sommaren så köper jag mig en mh och sätter igång en riktig fin en hemma =) Jag har den mesta kunskapen för att kunna få en bra odling nu, tror jag =) Efter att ha hängt här och läst det mesta i 1år så vet man en hel del. Och efter 3 egna försök =)

    Men detta avslutar jag denna tråden =) Tack för all hjälp alla!

    //KiiM

    //edit

    WTF går inte owergrow?
    Kolla här då: http://www.overgrow.com/edge/gallery/675501/ bilderna 1410-1437