• reaper

    Member
    2003-02-24 at 10:19

    Jag undrar varför man aldrig ser artiklar om sånt här 🙄 :


    Eric Svensson var en helt vanlig kille, tills han en dag provade alkohol.
    “Att alkohol skulle vara en lätt drog, det är bullshit” säger han till femöresjournalistiks-bladet. Efter att ha provat det succesivt under 8 – 9 månader, började han bli beroende. Han kunde heller inte kontrollera sitt drickande.
    “Jag mådde dåligt fysiskt om jag inte drack, och hela världen föll ner över mig. Enda sättet var att dränka sorgerna i alkohol.” Eric berättar också om att hans sociala liv blev helt förstört, han förändrades.

    okej okej, nu vet jag att alla känner till nackdelarna med alkohol, men det finns ju fler såna här fall att skriva om än folk som har råkat illa ut av cannabis… Om cannabis nu var så jävla farligt, hur kommer det sig då att en mina föräldrars generation, som rökte på rätt kraftigt under 60- och 70-talet inte alla fick masspsykoser som det verkar i artikeln.

    (ironi) Eller så kanske vi skall skicka lite HASCH till alla journalister i Sverige, så blir de rädda för sina egna pennor och vågar inte skriva! Eller fan det glömde jag ju. Av nån anledning gick det ju bra att jobba trots att osynliga händer ville slita ut hjärnan på en (/ironi)

    tack för ordet… 😉 [/i]