Swecan
smoketower
Forum
Toggle Content   Registrera
.:: Magasin :: Forum :: Chat :: Galleri ::.

REKLAM
Smoketower

Swecan-anvandare bosatta utomlands?
Resor och cannabiskultur utanför Sverige.
Gå till sida 1, 2  Nästa
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget   Utskriftsvänlig sida   Forumindex Resor och andra kulturer

Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
reaper
Lieman

InläggSkrivet: 2004-10-16 | 19:07:53    Rubrik: Swecan-anvandare bosatta utomlands?

Yiiif!

Tankte bara att alla swecan-anvandare som for tillfallet ar bosatta utomlands kunde presentera sig lite?
Saga var dom befinner sig, varfor dom ar just dar, och hur rokat ar dar dom bor.
(Behover inte vara bosatta, kan vara... "tillfalligt bosatta", om man ar ute pa nan langre resa eller sa.)

Jag ar i Granada, Spanien. Billigt och skitbra hasch. Jag pluggar. Okej, det var det. Cool

NEXT! Blinka
Till överst på sidan
Visa användarens profil Besök användarens hemsida
reaper
Lieman

InläggSkrivet: 2004-10-18 | 10:44:16    Rubrik:

Tjena.
bor på mallorca.
röker mest hemodlat men finns även hasch att köpa.
vid denna årstid finns det MYCKET gräs på marknaden dock.

felices humos.../macke
Till överst på sidan
reaper
Lieman

InläggSkrivet: 2004-10-18 | 14:25:54    Rubrik:

Hej. Jag bor i Paris sen över tio år och odlar eget i min lägenhet här. På en kvadratmeter kör jag två gro-tank 205 under en 600w HPS (ja det blev lite tekniskt här) och med det blir det gräs så det räcker och blir över. Annars i Paris röker man mest samma hash som du i Granada, importerat från Marocko. Jag minns min första planta som jag odlade i Göteborg för en herrans massa år sen, hur sorgligt liten, grå och trist den blev under den västkustska himlen. Det regnar en hel del här med, men utomhusskördarna blir ändå förvånansvärt stora. Jag klagar inte.
Till överst på sidan
reaper
Lieman

InläggSkrivet: 2004-10-18 | 22:57:36    Rubrik: