Swecan
Weed Seed Shop
Forum
Toggle Content   Registrera
.:: Magasin :: Forum :: Chat :: Galleri ::.

Donera

Stöd Swecan ekonomiskt! Donera valfri summa.

CB förhindrar att man blir sjuk?
Cannabis medicinska och psykologiska egenskaper. Positiva som negativa.
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget   Utskriftsvänlig sida   Forumindex U| Medicinsk cannabis

Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
hemligarne
Småodlare

InläggSkrivet: 2009-11-04 | 19:20:42    Rubrik: CB förhindrar att man blir sjuk?

Fan började fundera smått idag o kom o tänka på att jag fan inte varit sjuk sen jag började röka varje kväll o det är ialfall 1.5år nu.. även fast jag har ett jobb där jag möter väldigt mkt människor o innan så vart jag sjuk av förkylningar osv små tankar nu i dimman haha
Till överst på sidan
Visa användarens profil
franke
Garderobssnille

InläggSkrivet: 2009-11-04 | 20:29:29    Rubrik:

håller med, innan jag brukade cb var jag sjuk till och från, tror det har med stress att göra, att man varvar ner och håller imunförsvaret bra när man röker Leende
Till överst på sidan
Visa användarens profil
ninj4n
Småodlare

InläggSkrivet: 2009-11-25 | 18:52:27    Rubrik:

Tvärtom för mig måste jag nog säga eller ja , inte riktigt heller.
men de senaste gångerna jag vart påväg å bli sjuk och ändå rökt så har det bara förvärrat hela förkyldningen.

men å andra sidan så har jag inte planer på att sluta röka, man får helt enkelt leva med förkyldningar å diverse andra skumma saker.
men om det nu är som du säger så kanske det har någon motsatt effekt på visst folk ? hm , ja vi får väll se vad andra säger helt enkelt.

Mvh
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Tumstock
Garderobssnille

InläggSkrivet: 2009-12-14 | 11:23:04    Rubrik:

Jag upplever lite samma sak där Leende
Har jag rökt några kvälla r i rad så är jag praktiskt taget imun mot sjukdomar Mycket glad

Detta har ju blivit mer eller mindre känt bland rökande som ickerökande vänner, mao jag har fått pengar för att pyssla om de som inte varit storbuddisar och mycket röka gratis Mycket glad

Jag vet flera som får superimunförsvar när dom röker men jag tänker hålla deras identitet hemlig Skrattande
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Andreas
Gräsfläckar på knäna

InläggSkrivet: 2009-12-14 | 12:32:37    Rubrik:

swecan.org/modules.php...mp;thold=0
Till överst på sidan
Visa användarens profil
franke
Garderobssnille

InläggSkrivet: 2009-12-14 | 16:44:19    Rubrik:

ska läsa artikeln som länkades med måste fråga om någon annan får sura uppstötningar och halsbränna av cannabis?

aldrig fått tidigare men rökt mest brunt, inte nå munchies längre när jag röker.
eller ja jag är sugen men väljer att inte äta nått om inte tiden stämmer, för den bästa munchien man kan ha är ju MAT! men är väldigt liten i maten, äter väldigt dåligt och sällan.

kan man få sura uppstötningar just för att man äter för lite mat? =)
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Teslakid
Ganjaman

InläggSkrivet: 2009-12-14 | 17:13:33    Rubrik:

franke wrote:
ska läsa artikeln som länkades med måste fråga om någon annan får sura uppstötningar och halsbränna av cannabis?

aldrig fått tidigare men rökt mest brunt, inte nå munchies längre när jag röker.
eller ja jag är sugen men väljer att inte äta nått om inte tiden stämmer, för den bästa munchien man kan ha är ju MAT! men är väldigt liten i maten, äter väldigt dåligt och sällan.

kan man få sura uppstötningar just för att man äter för lite mat? =)

Jag har fått det ibland ett tag nu men tror inte det har med cannabis att göra...
Till överst på sidan
Visa användarens profil Galleri
42nord
Småodlare

InläggSkrivet: 2010-02-03 | 18:28:39    Rubrik:

på tal om sura upstöningar när man röker. Får det rätt ofta, men tror det är mest pga av att jag får sån grym munchies och äter en massa skit (godis, läsk och fet mat) kan typ lätt äta två middagar om man hänger hemma en kväll o röker. Kan tippsa om pepcid duo tugtableter fukar bra och så blir det en frech smak i munen typ som man borstat tänderna
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Josef_K
Farbror Doktorn

InläggSkrivet: 2010-02-03 | 22:18:44    Rubrik:

Andreas wrote:
http://swecan.org/modules.php?name=News&file=article&sid=73&mode=&order=0&thold=0

Ojoj, det där var intressant läsning! Man var rätt klok redan för 7 år sedan! Leende
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Andreas
Gräsfläckar på knäna

InläggSkrivet: 2010-02-03 | 23:15:50    Rubrik:

Josef_K wrote:
Andreas wrote:
http://swecan.org/modules.php?name=News&file=article&sid=73&mode=&order=0&thold=0

Ojoj, det där var intressant läsning! Man var rätt klok redan för 7 år sedan! Leende
Welcome Back Josef! Applåd
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget   Utskriftsvänlig sida   Forumindex U| Medicinsk cannabis
Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 1 timme

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet
Du kan inte bifoga filer i det här fourmet
Du kan ladda ner filer i detta forum

© Swecan | Copyright Policy | Privacy Policy | Advertising | Credits