Swecan
Forum
Toggle Content   Registrera
.:: Magasin :: Forum :: Chat :: Galleri ::.

REKLAM

Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?
Resor och cannabiskultur utanför Sverige.
Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget   Utskriftsvänlig sida   Forumindex Resor och andra kulturer

Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
GenKan
Gräsfläckar på knäna

Från: -

InläggSkrivet: 2010-12-16 | 15:58:15    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

En flummig tanke:

Man åker ner till Criss och köper på sig lite smått och gott. Packar det bra, skickar det under falsk identitet till sig själv alt något kontor?

Om det nu skulle fastna i tullen skulle man ändå kunna hävda sin oskuld imo att man inte vet vem som skicka ett paket KNARK från något skumt land i söder?
Till överst på sidan
Visa användarens profil
BuddyBud
Nyfrälst och hög

InläggSkrivet: 2010-12-16 | 16:11:50    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

Jovisst, det går nog bra. När jag var där och handlade för ett rätt bra tag sen åkte jag tåg, jag stoppa ner det i snusdosor, man kan ju lägga det i vad som helst, sen ner i soppåsen bredvid en på tåget. Så kommer snuten eller knarkhundar är det bara att spela dum, fast visst, om de väl kommer kanske de griper en ändå, men så gjorde jag!
Till överst på sidan
Visa användarens profil
backish
Småodlare

InläggSkrivet: 2010-12-16 | 16:12:09    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

GenKan wrote:
En flummig tanke:

Man åker ner till Criss och köper på sig lite smått och gott. Packar det bra, skickar det under falsk identitet till sig själv alt något kontor?

Om det nu skulle fastna i tullen skulle man ändå kunna hävda sin oskuld imo att man inte vet vem som skicka ett paket KNARK från något skumt land i söder?

smart ide !
en grej ja brukar göra om ja e där att lägga ner brasset ja har me mig hem lägga de mella nsätena på tåget, om de nu skulle hittas kan dom ju inte bevisa att de e änns eget Leende
Till överst på sidan
Visa användarens profil
frilansaren
Ganjaman

Från: Headlight

InläggSkrivet: 2010-12-16 | 16:15:55    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

GenKan wrote:
En flummig tanke:

Jag har varit med om att tullen har plockat smoke.
Fick hem ett brev om att dem hade beslagtagit försändelse.
Var inga problem, ringde upp tullen och frågade vad det handlade om.
Skulle detta mot all förmodan hända så är det ganska lugnt.
Bara att hävda din oskuld och (enligt tullen själv) så inleder dom inte ens en förundersökning, så länge dom inte tar paket med samma adressat flera ggr om, då klart dom blir misstänksamma.
Men en gång eller så,, bara att hävda att du inte vet något...
Måste vara någon som vill jävlas med dig Blinka

bless
Till överst på sidan
Visa användarens profil
frilansaren
Ganjaman

InläggSkrivet: 2010-12-16 | 17:00:51    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

lite nyfiken på hur utbudet av weed ser ut för tillfället?
Sorter? Pris?

Väldigt nyfiken på utbudet för tillfället, drar ju som sagt ner om några dagar.

Bless
Till överst på sidan
Visa användarens profil
beLAir
Småodlare

Från: Jewsta

InläggSkrivet: 2010-12-19 | 23:28:18    Rubrik:

frilansaren wrote:
1-April wrote:

Den där X-treme låter intressant =)
Tar en tur ner nästa vecka med polarn, kommer bli fett Mycket glad

Ingen annan som ska ner och tillbringa den 23e på Criss?
kanske de ^^
Till överst på sidan
Visa användarens profil Besök användarens hemsida ICQ-nummer AIM-adress MSN Messenger Yahoo Messenger
frilansaren
Ganjaman

InläggSkrivet: 2010-12-20 | 10:08:07    Rubrik:

beLAir wrote:
frilansaren wrote:
1-April wrote:

kanske de ^^

vem vet, vi kanske springer på varandra i dessa juldagar

peace
Till överst på sidan
Visa användarens profil
GenKan
Gräsfläckar på knäna

Från: -

InläggSkrivet: 2010-12-20 | 11:22:38    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

Fett sugen på att dra en tripp till criss i sommar! Kommer nog bli en galen resa med bruden Mycket glad ses där
Till överst på sidan
Visa användarens profil
katelol
Nyfiken Grön

InläggSkrivet: 2010-12-20 | 12:22:10    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

Va där i Oktober ngn gång med två polare, va inte som jag hade trott det skulle vara, mycket vakthundar och luffiga gangsterliknande folk som stod och sålde, dock inga som pushade, och fortfarande bra röka till ok pris Leende
Till överst på sidan
Visa användarens profil
beLAir
Småodlare

InläggSkrivet: 2010-12-20 | 17:41:10    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

katelol wrote:
Va där i Oktober ngn gång med två polare, va inte som jag hade trott det skulle vara, mycket vakthundar och luffiga gangsterliknande folk som stod och sålde, dock inga som pushade, och fortfarande bra röka till ok pris Leende

a hur ju blivit så... det är ju ingen fristad längre..
Till överst på sidan
Visa användarens profil Besök användarens hemsida ICQ-nummer AIM-adress MSN Messenger Yahoo Messenger
frilansaren
Ganjaman

InläggSkrivet: 2010-12-23 | 21:29:17    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

hej igen peps.

då var man hemma igen sen en tur över,,,
fick med Pineapple Express som satt fint i kistan,,,

ta er en tur över vettja

peace
Till överst på sidan
Visa användarens profil
bubbelgum
Avstängd skräppostare

InläggSkrivet: 2011-01-11 | 0:58:30    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

har en kompis som bor på chris ,,så vi brukar varar där det är inte vanligt att polisen går in på området ,,men brukar gärna varar utan för men om polisen kommer in brukar det bli lite panik folk går om kring och sejer till varandra ,,och dom små stånden/borden/filtarna stänger ett tag sen är sakerna framme igen
Till överst på sidan
Visa användarens profil
zero_18
Nyfiken Grön

InläggSkrivet: 2011-01-20 | 15:45:46    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där n

Funderar på att dra ner till cris och köpa lite vardags röka.

Vad liger ett hg standard brunt på där ner. Jag hör bara en massa olika. Någon som vet
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Someshta
Småodlare

Från: :nårF

InläggSkrivet: 2011-01-20 | 18:00:36    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

Hur är det med övervakning i Christiania? Sitter det kameror uppe? Finns det civilpoliser?

Ja, jag är paranoid...
Till överst på sidan
Visa användarens profil
frilansaren
Ganjaman

InläggSkrivet: 2011-01-20 | 18:47:31    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

det e lugnt där,,, bara ta det chill min vän Leende
Till överst på sidan
Visa användarens profil
ducksfoot
Gräsfläckar på knäna

Från: och till

InläggSkrivet: 2011-01-23 | 3:26:30    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

Brukar bli en tripp innan varje års roskilde festival, funkar hur bra som helst Mycket glad
Till överst på sidan
Visa användarens profil
frilansaren
Ganjaman

InläggSkrivet: 2011-01-25 | 18:33:31    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

var på chris idag, resan inleddes med att tåget evakuerades på kastrup pga
misstänkt bomb.
Väl framme blev det en fin dag med en påse Amnesia haze med hem.

bless
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Sisu4life
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-01-25 | 23:46:22    Rubrik:

Vilket är det absolut bästa hasch/weed ni rökt i Chris ?, som kan rekomderas under min första vistelse som blir av dit snart ! Mycket glad
Till överst på sidan
Visa användarens profil
ajri
Nyfrälst och hög

InläggSkrivet: 2011-01-26 | 1:20:50    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

frilansaren wrote:
misstänkt bomb.

bless

Låter ju riktigt najs! Vad låg priset på för a.h?

Om du kommer ihåg, eller nån annan varit där nyligen: Vad såg du för andra grässorter inne och vad kostade dom? Sorry för att jag spottar ur mig frågor nu då va Blinka men vet någon hur pass safe det är att ta med sig godsakerna när man åker helsingör-helsingborg?

Uppskattar svar!
Till överst på sidan
Visa användarens profil
zorgath
Nyfrälst och hög

InläggSkrivet: 2011-01-26 | 3:48:54    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där n

Någon som skulle kunna uppskatta priserna någorlunda?
Blir väl en resa till lilla chris om någon månad, funderar över hur mycket pengar man borde ha med sig till "eventuella utgifter"
Till överst på sidan
Visa användarens profil
frilansaren
Ganjaman

InläggSkrivet: 2011-01-26 | 7:27:26    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

ajri wrote:
frilansaren wrote:
misstänkt bomb.

bless

Om du kommer ihåg, eller nån annan varit där nyligen: Vad såg du för andra grässorter inne och vad kostade dom? Sorry för att jag spottar ur mig frågor nu då va Blinka men vet någon hur pass safe det är att ta med sig godsakerna när man åker helsingör-helsingborg?

Uppskattar svar!

priserna ligger på allt från 80dkr - 120dkr
Allt ifrån dansk pot till g13 haze mm, massa godsaker att välja på.
Inge problem för dig att ta det över sundet my man.

peace
Till överst på sidan
Visa användarens profil
ajri
Nyfrälst och hög

InläggSkrivet: 2011-01-26 | 15:15:55    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

frilansaren wrote:
ajri wrote:
frilansaren wrote:
misstänkt bomb.

bless

Uppskattar svar!

peace

Låter bra det Leende tack för svaret! Kostade Amnesia haze 120 eller?
Till överst på sidan
Visa användarens profil
frilansaren
Ganjaman

InläggSkrivet: 2011-01-26 | 20:03:34    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

ajri wrote:
frilansaren wrote:
ajri wrote:
frilansaren wrote:
misstänkt bomb.

bless

Uppskattar svar!

peace

Låter bra det Leende tack för svaret! Kostade Amnesia haze 120 eller?

gav 900 danska för 10 g.

Sen borde alla köpa en renrullad spliff på train wreck Leende
den satt fiiint

peace
Till överst på sidan
Visa användarens profil
dodeis
Nyfrälst och hög

InläggSkrivet: 2011-02-22 | 10:21:39    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där n

var över i chriss igår, fick mycket danska när jag växlade så de blev en del grönsaker som jag tyvärr fick kasta pga tull :/ kan rekomendera blue cheese och bubblegum, smakar väldigt fint Mycket glad har man gott om pengar tycker jag att man ska testa de finaste icet för 450dk/g Blinka

kändes som vanligt där, ganska många stånd öppna.
Till överst på sidan
Visa användarens profil
TheSawsBaws
Nyfrälst och hög

InläggSkrivet: 2011-02-24 | 14:40:29    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där n

Just snyggt att domstolen gjorde beslut 1 vecka innan min första resa dit. Galen Är det fortfarande lugnt eller är snuten överallt?

Vad är priserna för standard brunt o grön om det är lugnt?
Till överst på sidan
Visa användarens profil
frilansaren
Ganjaman

InläggSkrivet: 2011-02-24 | 14:46:33    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där n

TheSawsBaws wrote:
Just snyggt att domstolen gjorde beslut 1 vecka innan min första resa dit. Galen Är det fortfarande lugnt eller är snuten överallt?

Vad är priserna för standard brunt o grön om det är lugnt?

det e chill man, kommer ta sin tid om/när det stängs,
priserna varierar från ca 80dk och uppåt...

bless
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Kaczynski
Nyfrälst och hög

InläggSkrivet: 2011-02-25 | 22:29:29    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där n

...

Senast ändrad av Kaczynski den 2012-03-22 | 21:05:59, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan
Visa användarens profil
frilansaren
Ganjaman

InläggSkrivet: 2011-02-26 | 9:25:44    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

inget att oroa sig för Leende
Till överst på sidan
Visa användarens profil
frilansaren
Ganjaman

InläggSkrivet: 2011-04-30 | 14:56:07    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

nu har Christiania meddelat att dom kommer köpa loss marken från Staten, prislappen sägs ligga på 150 milj DKR. Leende

love lance
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Hövdingen
Garderobssnille

InläggSkrivet: 2011-04-30 | 15:59:32    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

Wow, awsome!
Hur ser rätsprocessen ut gällande det? Är det bara för "Chris" att lapa upp sedlarna så är det fritt lr?
Till överst på sidan
Visa användarens profil
frilansaren
Ganjaman

InläggSkrivet: 2011-04-30 | 16:02:59    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

japp typ, Leende
Ikväll är det drumNbass fest mm fram tills kl 05 i natt Leende
kommer tändas eldar och bli en grym fest Leende
Till överst på sidan
Visa användarens profil
BudWeisser
Gräsfläckar på knäna

InläggSkrivet: 2011-04-30 | 16:23:26    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

Och pengarna kommer ifrån...?
Till överst på sidan
Visa användarens profil
frilansaren
Ganjaman

InläggSkrivet: 2011-04-30 | 16:25:16    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

ja det blir ju pengar chris får hosta upp, så se för bövelen till att åka ner och shoppa Leende
Till överst på sidan
Visa användarens profil
beLAir
Småodlare

InläggSkrivet: 2011-04-30 | 20:06:14    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

vadå ska chris ge danska staten 150milj danska kontant? ^^
asså går inte alla cb pengar till kriminella nästan? sist jag var där köpte jag av nån jäkla skummis och inte av nån "fristads bo"
Till överst på sidan
Flummish
Nyfiken Grön

Från: Göteborg

InläggSkrivet: 2011-06-06 | 11:46:40    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där n

Okej jag och polare åker över till chris om en månad, första gången för mig o andra för min polare. Vi åker buss fram o tillbaka så hur ska man göra om man vill gotta sig i Sverige efteråt,? Skicka med post ellet ta med på bussen..? Vi blir över en helg! MVH
Till överst på sidan
Visa användarens profil
billball420
Ganjafanatic

Från: Forntiden

InläggSkrivet: 2011-06-06 | 11:56:30    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

Swecans regel A2:

2. Ingen uppmaning eller förberedelse till brott.
Allt som enligt svensk lagstiftning kan tolkas som olagligt är förbjudet på Swecan. Enda tolererade undantagen är dialoger om odling och förädling av cannabis för eget bruk samt icke-kommersiell framställning för medicinskt bruk.

Smuggling av cannabis från Danmark till Sverige är olagligt och inget vi diskuterar.
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka e-post Galleri
DR-TRYPTAMIN
Gräsfläckar på knäna

InläggSkrivet: 2011-06-11 | 0:25:37    Rubrik:

frilansaren wrote:
beLAir wrote:
frilansaren wrote:
1-April wrote:

kanske de ^^

vem vet, vi kanske springer på varandra i dessa juldagar

peace

Sluta posta denna bilden fotografering är förbjudet i chris ..sen är denna bilden missvisande . jag tror denna bilden är gammal. priset stämmer nämligen inte med i dag .
Till överst på sidan
Visa användarens profil
iamthemoon
Gräsfläckar på knäna

InläggSkrivet: 2011-06-11 | 17:36:04    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

Varför har du själv bilden i ditt inlägg om du vill att den ska sluta postas? O varför ska den inte postas? Christianias "regler" gäller väl inte här?
Till överst på sidan
Visa användarens profil
AzteK
Garderobssnille

Från: Jönköping

InläggSkrivet: 2011-07-11 | 15:19:56    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

kan tillägga att affärerna rullar på som de ska antar jag. var där i veckan några dagar, helt okej, alla smokea typ och inte en enda polis syntes till inne i chriss..

å andra sidan var man lite små nojig hela tiden med tanke på att det var en del folk i chriss som inte rökte och som bara "satt och kollade läget" möjligt att det är civilsnut ju.

men å tredje sidan agerade de ju inte någonting när alla rökte såå, grönt! Leende

Peace Hippie
Till överst på sidan
Visa användarens profil
frilansaren
Ganjaman

InläggSkrivet: 2011-07-11 | 15:21:21    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

AzteK wrote:
kan tillägga att affärerna rullar på som de ska antar jag. var där i veckan några dagar, helt okej, alla smokea typ och inte en enda polis syntes till inne i chriss..

å andra sidan var man lite små nojig hela tiden med tanke på att det var en del folk i chriss som inte rökte och som bara "satt och kollade läget" möjligt att det är civilsnut ju.

men å tredje sidan agerade de ju inte någonting när alla rökte såå, grönt! Leende

Peace Hippie

Inte så att du var där på bröllop va? Blinka

bless

-lance
Till överst på sidan
Visa användarens profil
AzteK
Garderobssnille

InläggSkrivet: 2011-07-11 | 15:25:48    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

nej. inte så att du hade möhippa mitt i stan? Blinka

kan förövrigt tillägga att det finns gott om både weed och hasch så att alla kan vara nöjda:)

rökte sj WW, hindu kush, super silver haze, orange haze & lite andra små färdigrullande med både weed och hasch.

Tips: Cannabis är som godis. det är billigare att köpa i lösvikt än i förpackning(blunt/joppe).

Peace Hippie
Till överst på sidan
Visa användarens profil
TheMask
Nyfiken Grön

Från: Gotland

InläggSkrivet: 2011-07-16 | 19:17:51    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där n

Åker till chris för första gången om två veckor. Har dock funderingar jag inte lyckas få svar på. I vilka enheter säljs rökat i? i hela 5or eller i gram. Jag lyckas inte hitta några aktuella priser, är det mellan 100-150 kr/g?

btw första inlägget! Mycket glad
Till överst på sidan
Visa användarens profil
AzteK
Garderobssnille

InläggSkrivet: 2011-07-16 | 20:03:05    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

hej och välkommen till swecan Leende

priset på varorna var när jag var där för en vecka sen typ: hasch: 50 - 120 kr/g. gräs: 80-120kr/g

du kan nog köpa från 0.5g till 30g vid stånden. om du frågar vänligt kan du säkert köpa större mängder om du är en riktig storrökare Blinka

Peace Hippie
Till överst på sidan
Visa användarens profil
TheMask
Nyfiken Grön

InläggSkrivet: 2011-07-16 | 20:39:43    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

AzteK wrote:

priset på varorna var när jag var där för en vecka sen typ: hasch: 50 - 120 kr/g. gräs: 80-120kr/g

du kan nog köpa från 0.5g till 30g vid stånden. om du frågar vänligt kan du säkert köpa större mängder om du är en riktig storrökare Blinka

Peace Hippie

Tack det var precis vad jag ville höra! Det kan bli ganska enformigt att röka samma weed hela tiden.

Mvh!
Till överst på sidan
Visa användarens profil
AzteK
Garderobssnille

InläggSkrivet: 2011-07-16 | 22:32:03    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nylig

TheMask wrote:
AzteK wrote:

Peace Hippie

Tack det var precis vad jag ville höra! Det kan bli ganska enformigt att röka samma weed hela tiden.

Mvh!

ja och olika sorters gräs har de ju där, fanns minst 40 olika strains på marknaden när jag var där (när sa jag ju nyss) varav många av de kända osv:)

kanske inte lika mycket hasch varianter, men det fanns ju icehasch om du vill testa de med. du kommer gilla chriss, lycka till där Leende
Till överst på sidan
Visa användarens profil
TheMask
Nyfiken Grön

InläggSkrivet: 2011-07-17 | 22:31:13    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nylig

Quote::
ja och olika sorters gräs har de ju där, fanns minst 40 olika strains på marknaden när jag var där (när sa jag ju nyss) varav många av de kända osv:)

kanske inte lika mycket hasch varianter, men det fanns ju icehasch om du vill testa de med. du kommer gilla chriss, lycka till där Leende
Det låter underbart. Jag är mest intresserad av sjysst gräs framför hasch. Har du några tips på olika strains du rökte?

Mvh masken
Till överst på sidan
Visa användarens profil
AzteK
Garderobssnille

InläggSkrivet: 2011-07-17 | 22:41:58    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

indeed! Leende

de jag rökte plus pris per g var:

orange bud - 100:-
hindu kush - 80:-
super silver haze - 120:-
white widow - 120:-

och fler som jag inte minns namn på eller som hade för svrt namn att komma ihåg stekt haha:P

orange bud var helt okej. inte så mycket mer än så Razz
hindu kush var väldigt prisvärd och smakade mjukt och gott. lätt värd att testa Leende
super silver haze var dyr och rätt så stark i doften, smakade gott (fast starkt i halsen) att röka och gav ett starkt rus (gilla) jag har nämnt starkt väldigt mycket haha, det är typ det man kan koppla den till:)
white whidow var också dyr, men den var värd priset till fullo.

kan tillägga att jag var nöjd med det mesta jag rökte. men det som var på den svaga sidan var ju de färdigrullade jointarna. inte så bra blandat (med tobak) testade både någon skunk och hasch joint som var rullade, gör inte det du även fast du inte är så bra på att rulla, köp hellre en bong än att köpa de färdiga! Leende

du kan röka bong i christiania, det e rätt chill. dock slår ju inget en joppe i det läget.

well, hoppas det var till hjälp, vill du veta mer så skriv ett PM Leende

Peace Hippie
Till överst på sidan
Visa användarens profil
TheMask
Nyfiken Grön

InläggSkrivet: 2011-07-17 | 23:00:18    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

AzteK wrote:
indeed! Leende

de jag rökte plus pris per g var:

orange bud - 100:-
hindu kush - 80:-
super silver haze - 120:-
white widow - 120:-

och fler som jag inte minns namn på eller som hade för svrt namn att komma ihåg stekt haha:P

orange bud var helt okej. inte så mycket mer än så Razz
hindu kush var väldigt prisvärd och smakade mjukt och gott. lätt värd att testa Leende
super silver haze var dyr och rätt så stark i doften, smakade gott (fast starkt i halsen) att röka och gav ett starkt rus (gilla) jag har nämnt starkt väldigt mycket haha, det är typ det man kan koppla den till:)
white whidow var också dyr, men den var värd priset till fullo.

kan tillägga att jag var nöjd med det mesta jag rökte. men det som var på den svaga sidan var ju de färdigrullade jointarna. inte så bra blandat (med tobak) testade både någon skunk och hasch joint som var rullade, gör inte det du även fast du inte är så bra på att rulla, köp hellre en bong än att köpa de färdiga! Leende

du kan röka bong i christiania, det e rätt chill. dock slår ju inget en joppe i det läget.

well, hoppas det var till hjälp, vill du veta mer så skriv ett PM Leende

Peace Hippie

Jag kommer definitivt pröva de strainsen du nämnde. Skulle nog aldrig få för mig att köpa en färdigrullad joint då halva nöjet med att vara cannabisbrukare är att man får rulla Skrattande Jag har fan resfeber för första gången i mitt liv Mycket glad

MVH Hampa
Till överst på sidan
Visa användarens profil
AzteK
Garderobssnille

InläggSkrivet: 2011-07-18 | 0:12:56    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där nyligen?

skönt att man kan vara till hjälp Leende
och, det borde du! Leende

precis så det ska vara, rulla lungt och smoke in peace Blinka
önskar dig en trevlig resa!

Peace Hippie
Till överst på sidan
Visa användarens profil
ajri
Nyfrälst och hög

InläggSkrivet: 2011-07-18 | 19:20:55    Rubrik: Re: Hur är läget i christiania nu? Någon som varit där n

Ok jag kan fylla på med att rekommendera två strains:Lemon haze - 100/g stark sativa Shockerad , bubblegum - 100/g den med men mkt mer åt indica hållet, inte helt färdigtorkad men underbar doft av godis. Mums!
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget   Utskriftsvänlig sida   Forumindex Resor och andra kulturer
Sida 2 av 3
Alla tider är GMT + 1 timme
Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet
Du kan inte bifoga filer i det här fourmet
Du kan ladda ner filer i detta forum

© Swecan | Copyright Policy | Privacy Policy | Advertising | Credits