Swecan
Magic Vaporizers
Forum
Toggle Content   Registrera
.:: Magasin :: Forum :: Chat :: Galleri ::.

REKLAM
Smoketower

Long time reader, first time writer
Det är dags att komma ut! Presentera dig för dina vänner på Swecan.
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget   Utskriftsvänlig sida   Forumindex Presentationer

Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
Conky
Nyfrälst och hög

InläggSkrivet: 2011-12-01 | 23:03:50    Rubrik: Long time reader, first time writer

Godkväll på er alla! Har länge varit en outsider som spanat runt rätt mycket i forumet
och tagit del av allt det beundransvärda som skrivs och visas här. Odlade mitt första ganja i en liten byrå som
konverterades till knarkfabrik. Blueberry var strainen och belysningen bestod av ett fåtal LE lampor. Ett småskaligt, men väldigt
givande projekt. Enkel setup med bristfällig ventilation gav ingen större skörd. Utomhus har det också odlats, men saker och ting strulade till det och de få frön som hamnade i jorden, gjorde det alldeles för sent,
så någon vidare skörd blev det ej. Har sedan provkört fröna med LE lampor under hösten och det har gett lite, men väldigt smakligt röka.

Förutom odlandet ntresserar jag mig av musik och jag gillar att skapa, spela och sjunga egna låtar. Gillar utomhusaktiviteter och att
röka spliff i det fria medan man vandrar runt med vänner. Detta är att föredra i en varm sommartid, men vintern skrämmer mig inte Leende

Så, varför blir jag medlem nu, när jag valt att inte göra det förut? Blinka
Svar: Ändrade förutsättningar!
600w
0,87m2
ventilerat och klart
Mycket glad
Mer om detta senare då jag drar igång odlingen (och skapar en tråd).
Tänker självklart köra några från mina "fulfrön" Razz (har ett gäng som veggat några veckor)
En fröbeställning håller på att kluras ut och det blir med säkerhet någon haze. SSH eller amnesia haze eftersom jag verkligen
gillar deras vakna uppåtrus Mycket glad . Har inte provrökt någon annan sativabomb än dessa.

Med detta sagt vill jag passa på och ge en eloge till alla som är/varit aktiva i detta forum och byggt en värdefull
kunskapsbank som uppmuntrar och hjälper oss nykläckta hobbyodlare.
Peace

Senast ändrad av Conky den 2012-02-29 | 22:19:08, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan
Visa användarens profil
frilansaren
Ganjaman

Från: Headlight

InläggSkrivet: 2011-12-01 | 23:50:50    Rubrik: Re: Long time reader, first time writer

Välkommen Conky
kul att se ett nytt "ansikte"

hoppas du kommer trivas gott och att vi får sen en läcker grow,
Ännu en gång välkommen till swecan

-lance
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Cosmodude
Småodlare

Från: landet ingenstans, som ligger nå'n stans, fast ändå..... ingenstans.......

InläggSkrivet: 2011-12-02 | 0:13:51    Rubrik: Re: Long time reader, first time writer

Enorm välkommen till Swecan Conky, kul att annu en medborgare har valt att ansluta sig till organisationen!

Det kommer bli ytterst intressant att följa din tråd när den kommer upp och jag kommer ha ett get-öga i Bildbanken efter din tråd garanterat!

Nu medans tråden ändå är aktiv så känner jag lite av en skylldighet att upplysa dig om denna enorm vikta fakta sida. Denna tråd jag kommer länka nu !MÅSTE! du läsa innan du startar en bilddagbok. Den handlar om säkerheten på bilderna och att du kan åka dit bigtime ifall du inte sköter det snyggt :

www.swecan.org/modules...ic&t=58749

Annars, känn dig enormt välkommen och vi kommer med garanti råkas vid en dag i någon tråd, någon dag Blinka

MVH // Cosmodude
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Conky
Nyfrälst och hög

InläggSkrivet: 2011-12-02 | 1:01:02    Rubrik: Re: Long time reader, first time writer

Tack för de värmande orden lance Leende

Tack för omtanken cosmodude, har läst i mig rätt mycket i ämnet
eftersom jag är rätt orolig av mig, men repetition är kunskap och
det får vi "gröngölingar" aldrig nog av Razz

Peace
Till överst på sidan
Visa användarens profil
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget   Utskriftsvänlig sida   Forumindex Presentationer
Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 1 timme

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet
Du kan inte bifoga filer i det här fourmet
Du kan ladda ner filer i detta forum

© Swecan | Copyright Policy | Privacy Policy | Advertising | Credits