Tjena! Jag har, precis som många andra som skrivit sina presentationer läst på detta forumet i säkert 4-5 år om inte ännu mer! Gjorde ett andvändarkonto för ca 1 år sedan och har inte förrens nu loggat in igen hehe! Antar att det är en kombination av glömska och lathet haha! Nu har jag iallafall tagit tag i detta och har tänkt att vara ganska aktiv här framöver för jag tycker detta är en så pass trevlig sida för att inte tala om det trevliga forumet
Folk som bor i blekinge/skåne/småland får gärna skriva! Finns inget bättre än vår goa bonnahumor här nere i syd
Instämmer du ska vara varmt Välkommen TDI_AMG önskar dig all odlarlycka
Ps. för ca 1 år sedan fans det just en bannan som hade stämpel TDI i blekinge området smakade helt ok , är det därför du nickar TDI_AMG ? Mvh W
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet Du kan inte bifoga filer i det här fourmet Du kan ladda ner filer i detta forum